Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Bra priset i jämförelse med här.. Men endast tysktalande skrämmer lite.Tips till er som letar efter en men inte vill betala överpriser är att kolla in ett annat forum.
Upplever att priserna är och varit bra mycket lägre där.
Exempel;
![]()
[Erledigt] - Moonswatch Mercury Omega X Swatch
Es tut mir furchtbar leid, es sind beide verkauft 😐 Dennoch ein schönes Wochenende! Gruss, Schnubbelmann Möchte meine Swatch X Omega MoonSwatch Mercury zu allererst hier im Forum anbieten. Gekauft im Dez. 2022 von mir, selten getragen, geringe Tragespuren möchte ich aber nicht ausschliessen...uhrforum.de
Såg det också! Detta skulle de aldrig göra om de inte planerar att sjösätta onlineförsäljning inom kort.Hemsidan har uppdaterats. Onlineförsäljning på gång?
Nej inte jag men tror andra gjort det.Bra priset i jämförelse med här.. Men endast tysktalande skrämmer lite.
Har du/någon köpt där ifrån?
är allt from watchwear?Leverans från watchwear.se kom idag. Som andra redan visat, Jupiter funkar på det mesta.
![]()
![]()
![]()
Pushers är nog inte så barnvänligaGjorde ett impulsköp i Rom. Hoppas den håller ihop när barnen skall lånaVitt gummistrap beställt av Watchwear.se
De hade några modeller inne
![]()
![]()
TackarMäktigt! Får man fråga hur många butiker du har besökt?
Yesär allt from watchwear?
Bandet från? Gillar skarpt!
Jag plockade upp en moon och en pluto i Berlin för ett par veckor sen. Upplevde moon som alldeles för lik min vanliga speedy och sålde den efter bara en dag. Pluton däremot tycker jag blir lite roligare. Med andra ord, behåll mercury!Vilken ska jag behålla och vilken ska svågern få?
Mercury eller Moon till mig?
![]()
Jag äger ju ingen speedy (än..) så jag gillar Moon skarpt. Ett snyggare band så blir den nog jäkligt bra.Jag plockade upp en moon och en pluto i Berlin för ett par veckor sen. Upplevde moon som alldeles för lik min vanliga speedy och sålde den efter bara en dag. Pluton däremot tycker jag blir lite roligare. Med andra ord, behåll mercury!
Fick även tag på en sun, men den sålde jag till herr @Jonulf tvärs över gatan hemifrån
Har du ingen speedy sen innan så köper jag resonemanget. Men skulle nog ändå säga att Mercury är en coolare klocka enligt migJag äger ju ingen speedy (än..) så jag gillar Moon skarpt. Ett snyggare band så blir den nog jäkligt bra.
Däremot gillar jag också det mörkare i Mercury. Men just nu lutar det åt att behålla Moon!
Ja jävlar vad svårt……..heeeeelt olika klockor juVilken ska jag behålla och vilken ska svågern få?
Mercury eller Moon till mig?
![]()
Swatch bekräftade nyss på instagram att alla är i produktion!Neptune saknas fortfarande. Men de verkar dyka upp lite varstans nu, om än fortfarande mycket sporadiskt. De kanske har fått igång tillverkningen igen på den? Ngn som fått det bekräftat?
![]()
Bandet från? Gillar skarpt!
Moon och Mercury in stock!
Köpte båda på Oxford street i London!
![]()
Vad tycker ni om detta? Misstänker att den blir totalt omöjlig att få tag i för en kränkt vit medelålders man som en själv
![]()
Haha såg det nu helt klart en rejäl blandning av olika funktioner. Kan den måhända vara vattentätHaha den där var helt sjuk men hade kanske provat en ändå om chansen gavs. Men liksom vad är den för något? Dykbezel, heliumkrona och pushers. Riktig missmatch![]()
En swatch i plast med 60atm! Vilken grej. Undrar om pushers klarar att man trycker under vatten?Haha den där var helt sjuk men hade kanske provat en ändå om chansen gavs. Men liksom vad är den för något? Dykbezel, heliumkrona och pushers. Riktig missmatch![]()
Ni kan väl byta varannan månad?Jag äger ju ingen speedy (än..) så jag gillar Moon skarpt. Ett snyggare band så blir den nog jäkligt bra.
Däremot gillar jag också det mörkare i Mercury. Men just nu lutar det åt att behålla Moon!
En swatch i plast med 60atm! Vilken grej. Undrar om pushers klarar att man trycker under vatten?
Vilken tid på dagen var detta ungefär?I kö i London!
![]()
De fick påfyllning ca 17:30 igår.Vilken tid på dagen var detta ungefär?![]()