Ed White med fel case och fel färg på tavlan?! Buu
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Ed White med fel case och fel färg på tavlan?! Buu
Var för snabb med min kommentar, sen såg jag klockan och editerade inläggetTyvärr blev det inte det
![]()
Alltså denna är ju ändå ganska snygg tycker jag. Men när man hade förväntat sig en Ed White med raka luggar blir man ju sjukt besviken
![]()
![]()
![]()
Håller med om att den är snygg! Hoppas du kniper enKan ha förståelse för det, men jag tycker att de vridna luggarna är betydligt snyggare. Den här får man försöka fiska upp när man har vägarna förbi en Swatchbutik.![]()
Drar till London i maj så förhoppningsvis har hypen för den här modellen lugnat sig lite till dess.Håller med om att den är snygg! Hoppas du kniper en![]()
Det är så för att Swatch har inga butiker i Sverige.Får inte fram butiker på Swatch hemsida, någon mer det buggar för?
Den är helt ok men varför kalla den Ed White? Finns inget som påminner, möjligen visarna (även om de är fel färg) och pricken över 90. Skulle de ens haft svart tavla på denAlltså denna är ju ändå ganska snygg tycker jag. Men när man hade förväntat sig en Ed White med raka luggar blir man ju sjukt besviken
![]()
![]()
![]()
Jag förstår. Sökte endå på new york (kanske inte finns där..) och helt utan filter. Tack!Det är så för att Swatch har inga butiker i Sverige.
Byter du till ett annat land som t.ex. Frankrike så kan du se alla butiker i landet som säljer moonswatch.
Det går inte att se samtliga butiker i världen samtidigt.
Ne, det är allt lite märkligt. Känns mer som en hyllning till Omegas nya vita Speedmaster.Den är helt ok men varför kalla den Ed White? Finns inget som påminner, möjligen visarna (även om de är fel färg) och pricken över 90. Skulle de ens haft svart tavla på den![]()
Jo dåJag förstår. Sökte endå på new york (kanske inte finns där..) och helt utan filter. Tack!
Kallas den Ed White? Tror bara det var ”ryktesnamnet” tills de faktiskt presenterade denDen är helt ok men varför kalla den Ed White? Finns inget som påminner, möjligen visarna (även om de är fel färg) och pricken över 90. Skulle de ens haft svart tavla på den![]()
Vet inte men det står ju det i beskrivningen till boxen och de andra två klockorna ska ju efterlikna de som omnämns i "brevet"
Kallas den Ed White? Tror bara det var ”ryktesnamnet” tills de faktiskt presenterade den![]()
Lite rolig gimmick med 19 och 65 på subdailsen ändå.Något jag inte lade märke till innan jag såg denna bilden på Fratello var att Omega-logotypen är applicerad!
![]()
Ahhh. Synd oavsett. Hade verkligen velat ha en 105.003 inspirerad versionVet inte men det står ju det i beskrivningen till boxen och de andra två klockorna ska ju efterlikna de som omnämns i "brevet"
Men DON bezel fanns redan på "originalkollektionen" så det är knappast något nytt.Den är helt ok men varför kalla den Ed White? Finns inget som påminner, möjligen visarna (även om de är fel färg) och pricken över 90. Skulle de ens haft svart tavla på den![]()
Oj, de gick verkligen hela vägen! Trodde bara siffrorna var en gimmick som kändes lite skum. Men om de faktiskt stämmer så är det ju rätt häftigt! Men kanske lite ovant att läsa avLite rolig gimmick med 19 och 65 på subdailsen ändå.
Från Hodinkee: "The movement inside has been updated to count 19 hours and 65 minutes in total. That means the hour will only be counted every 65 minutes – weird. On top of that, the counters make a "lap of honor" (the brand's term) at the end of 64 minutes, where the top two hands make a full rotation before advancing."
![]()
Jag förstår. Sökte endå på new york (kanske inte finns där..) och helt utan filter. Tack!