Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Kör, det är ett kul projektSnyggt, såg ett liknande bygge som var till salu. Gillar dom mer och mer….
På Smålandsgatan nu....
Snygg!den rosa var väldigt kul live ändå, så kul att sambon fick med sig en hem
![]()
Butiken öppnar 15/5 enligt killarna vid bilen, så mindre än en månad bort.
den rosa var väldigt kul live ändå, så kul att sambon fick med sig en hem
![]()
Butiken öppnar 15/5 enligt killarna vid bilen, så mindre än en månad bort.
På Smålandsgatan, väldigt nära Norrmalmstorg.Snygg!
Var öppnas butiken?
De sålde bara rosa klockan va eller hade de övriga modeller ocksåNorrmalmstorg nu! Den rosa är riktigt kul ändå tkr jag![]()
Ni som haft klockorna ett tag, hur känns de övertid. Blir de liggandes eller en klocka som återkommer på armen?
Bara rosa vad jag sågDe sålde bara rosa klockan va eller hade de övriga modeller också
Så då ska man snarare köpa lite galet än stylishHar två stycken, Mars och Sun, och de används inte jättefrekvent. Skulle säga att jag bär dem i snitt varannan månad kanske. Casual Friday-ish..
Ypperliga påsk- respektive julklockor dock, och man blir lite glad av att bära dem. Har en given plats i samlingen.![]()
Ok, 15/5 närmar sigPå Smålandsgatan, väldigt nära Norrmalmstorg.
Alltså, ingen kommer ju missta en Moonswatch för en Moonwatch, även om den är grå, så ja, det tycker jag. Det är en renodlad komplementklocka, du köper den för att den är en schysst, tacky flirt med originalet, kul att bryta av med ibland. Hade jag bara haft en eller två klockor i samlingen, hade aldrig Moonswatch varit en av dem.Så då ska man snarare köpa lite galet än stylish![]()
Har använt min 2-3 gånger.Ni som haft klockorna ett tag, hur känns de övertid. Blir de liggandes eller en klocka som återkommer på armen?
Köpte min i oktober 2023. Använde den ett par gånger och sonen ett par veckor. Sedan har den legat och stirrat på mig på skrivbordet.Ni som haft klockorna ett tag, hur känns de övertid. Blir de liggandes eller en klocka som återkommer på armen?
Snygg!Knep ett jag också. Gillar
![]()
![]()
![]()
Jag använder min förvånansvärt mycket faktiskt. Med Nato-band på gillar jag den mer än jag trodde att jag skulle göra.Ni som haft klockorna ett tag, hur känns de övertid. Blir de liggandes eller en klocka som återkommer på armen?
Jag köpte XL med 18,5-19cm och det sitter väldigt bra och otroligt bekvämt.Ni som köpt nya moonSwatch armbandet vad skulle ni rekommendera för storlek på 19cm handled L eller XL?
Kan man anta att L blir bra till 17cm handled då?Jag köpte XL med 18,5-19cm och det sitter väldigt bra och otroligt bekvämt.
Finns marginal åt båda hållen.
![]()