• Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.

Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.

Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!

/Hook & Leben

Swatch x Omega-tråden

På Smålandsgatan nu....

1000026929.jpg

Ni som haft klockorna ett tag, hur känns de övertid. Blir de liggandes eller en klocka som återkommer på armen?

Har två stycken, Mars och Sun, och de används inte jättefrekvent. Skulle säga att jag bär dem i snitt varannan månad kanske. Casual Friday-ish..

Ypperliga påsk- respektive julklockor dock, och man blir lite glad av att bära dem. Har en given plats i samlingen. 🙂

Så då ska man snarare köpa lite galet än stylish 🤪
Alltså, ingen kommer ju missta en Moonswatch för en Moonwatch, även om den är grå, så ja, det tycker jag. Det är en renodlad komplementklocka, du köper den för att den är en schysst, tacky flirt med originalet, kul att bryta av med ibland. Hade jag bara haft en eller två klockor i samlingen, hade aldrig Moonswatch varit en av dem.

Men det är ju bara min åsikt. 🙂

Tillbaka
Topp