T
Takeover
Guest
YesPlatinum!?
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
YesPlatinum!?
YesPlatinum!?
Snyggt med lila band till!!Härligt med en till!
Tack! Jag tycker att det blev bättre än originalet och klart skönare med.Snyggt med lila band till!!
Blir nog något liknande när mitt original ger upp!Tack! Jag tycker att det blev bättre än originalet och klart skönare med.
Min säger hej!Precis hemkommen från fullservice i Genève.
Trevlig! Har nästan en själv som jag aldrig haft på mig, får kanske tänka omSCK 104 Jelly Stag (Polywatch är på g)
Kul med en till men var har du köpt det snygga bandet?SCK 104 Jelly Stag (Polywatch är på g)
Fick det av Swatch Group Nordic!Kul med en till men var har du köpt det snygga bandet?
Jag saknar rätt band eller nåt som ditt...
Fick?Fick det av Swatch Group Nordic!
Från Stay tuned to Swatch:Stämmer det att Swatch x Magritte släpps imorgon 16 mars? Sett datumet cirkulera men hittar ingen officiell info: https://www.swatch.com/en-us/watches/art-watches/museum-collaborations/magritte-museum.html
Från Stay tuned to Swatch:
The Swatch Art Journey collection has now been unveiled in Portugal. It will be released in three batches (March, April and May):
16-MAR:
- Two Swatch x MoMA watches: 1. Bio-sourced Gent Reverie By Roy Lichtenstein, The Watch (SO28Z117) in special packaging; 2. New Gent Girl By Roy Lichtenstein, The Watch (SUOZ352) in special packaging with printing on the back side of the watch.
- Two Swatch x Magritte watches: 1. Bio-sourced New Gent La Trahison Des Images By René Magritte (SO29Z124) in special packaging with printing on the back side of the watch; 2. New Gent Le Fils De L'homme By René Magritte (SUOZ350) in special packaging with printing on the back side of the watch. This watch will also be available as a SwatchPAY! The Surreal Pay! (SVIZ103-5300) for contactless payment.
GK101, Techno Sphere, 1985
Wow, roligt med bilder på swatchare man inte tidigare noterat. Vassa visare på den skönhetenGK101, Techno Sphere, 1985
Eller hur? Techno Sphere och Milgauss ️GK101, Techno Sphere, 1985
Pink Springs SCL103