Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
SCK105 Fumo Di Londra! Sjukt snygg!”London…” har glömt hela titeln..
Någon som har koll ?
Får ej prövas, jag står under OWG,s stenhårda Marslagar..
Du verkar sitta på en guldgruva!Blir en blå touch idag på jobbet..
Nja, gillade Swatch väldigt mycket fram till mitten av 90-talet. Blev en del inköp men som sen aldrig användes. Plockade fram dem nu och tänkte presentera en om dagen tills det är finito.Du verkar sitta på en guldgruva!
Wow, nu snackar vi, grymt fin..du verkar sitta inne på en hel drös fina Swatch..undrar vad morgondagen bjuder?SCB107 Rollerball
Vilket sammanträffande, blev Windmill för mig också idag. Prislappen på 600:- satt kvarSCK103 Windmill
Min första Swatch var en sådan. Köpte på Swatchbutiken på NK tror jag. Sålde den när jag köpte nästa klocka. Det här var innan jag räknade ut att man kunde ha tiotals klockor samtidigt.SDB100 Barrier Reef
eBay, t.ex. oldschools-watch. Han skriver rätt så tydligt på vilka modeller band/länk passar. På Amazon finns det en del. Och på Swatch.com finns lite band och länkar också.Plockade upp en Irony Chrono idag för hela 140kr! Problemet är dock att den behöver ett nytt band. Har googlat ett tag nu, men blir inge klokare..
Den är 20mm, eller mer exakt 19,9mm, mellan "hornen".
Vart brukar ni köpa band?
Tack! Den där snubben hade ju en hel del! Börjar fundera på om det kanske ska vara ett band på 19mm där ändå.. Känns som lite höga toleranser dock. Men ja, den är ju inte full 20mm såeBay, t.ex. oldschools-watch. Han skriver rätt så tydligt på vilka modeller band/länk passar. På Amazon finns det en del. Och på Swatch.com finns lite band och länkar också.
Är det en äldre Irony Chrono? Då ska du ha 19 mm. Här är en bild på det band som satt på min Chrono Irony (nu utbytt till en länk):Tack! Den där snubben hade ju en hel del! Börjar fundera på om det kanske ska vara ett band på 19mm där ändå.. Känns som lite höga toleranser dock. Men ja, den är ju inte full 20mm så
Ja, måste vara 19 isf. Mäter jag på boet får jag det till 19.85, så ska nog vara 19 på bandet.Är det en äldre Irony Chrono? Då ska du ha 19 mm. Här är en bild på det band som satt på min Chrono Irony (nu utbytt till en länk):