Sååå jäääädraaa braaa! Typsnitt och visare går inte att matcha bättre. Sedan är ju cyklopen pricken på iet!Blev inspirerad av den här tråden och köpte en till idag. GB413 Fixing, från 1991.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Sååå jäääädraaa braaa! Typsnitt och visare går inte att matcha bättre. Sedan är ju cyklopen pricken på iet!Blev inspirerad av den här tråden och köpte en till idag. GB413 Fixing, från 1991.
Det fanns några att välja på så cyklopen fick avgöra. Har inte haft klocka med cyklop sedan 90-talet. Skumt att den fanns kvar. De hade haft hundra stycken och nu var det fem eller sex kvar. En hundring per styck på Nostalgipalatset i Stockholm. Livsfarligt ställe att gå in på för övrigt. Risken finns att man går därifrån med en Big Jim-jeep eller en gigantisk LEGO-rymdstation...Sååå jäääädraaa braaa! Typsnitt och visare går inte att matcha bättre. Sedan är ju cyklopen pricken på iet!
Dagens, en 1,2,3 Soleil GN242 från 2015.
Snart på K&S...
Skickat pmSnart på K&S...
Badat något med den?Swatch scuba Libre. Älskar den! Fantastiskt skön att ha på sig och vilken färgklick! Funderar på en till.
Italien / Kroatien.
Är det lyssmassa på visarna? Eller bara färg?
Tror inte det. Undersöker det när jag kommer hem!Är det lyssmassa på visarna? Eller bara färg?
Det är väl Swatch group som lämnar och inte bara Swatch? Men Swatch har en massa egna lanserings event så tror inte Basel lönar sig värst då det mestadels är nya designer och inte nya urverk och boetter som Swatch lanserar men säger detta utan att förminska nya skin irony som är grym! Dock finns det trådar om spekulationer angående swatch groups agerande.Någon som har en idé om varför Swatch nu lämnar Basel?
Var det någon super lyssmassa de färgat gult?Tror inte det. Undersöker det när jag kommer hem!
Laddar lumen nu. Återkommer snartVar det någon super lyssmassa de färgat gult?
Var det någon super lyssmassa de färgat gult?
Sjukt grymt! undrar varför inte ser mer färgad lume i olika slag av andra tillverkare
Real deal, real patinaSjukt grymt! undrar varför inte ser mer färgad lume i olika slag av andra tillverkare
Denna var rätt skön. Lite Patek-vibbar färgmässigt. Synd att den är så liten.
https://shop.swatch.com/en_us/watches/irony/medium/bluflect-yls460.html
Edit : 33-34 mm kanske är standardstorleken på klassiska Swatch?
Finns ingen dag gul inte är bättre än pissvit och skarp äcklig vit lyssmassaReal deal, real patina
yes 34, men har förmig att jag sett liknande tavla i 42 ska kolla om jag hittar ref . Eller är det irony serien du gillar?
// Edit kanske inte med samma glasring dock :/
Finns ingen dag gul inte är bättre än pissvit och skarp äcklig vit lyssmassa
Tyvärr!? Maxi Swatch är ju hur grymt som helstDen ända jag har tyvärr
Till salu om nån är sugen på en Jätte version
Rhodia, Caran d'ache och wallstreet Swatch är det så himlen ser ut?Det är mycket oklart hur jag har missat den här tråden, är stor fan av Swatch! Här är min för dagen, en Wall Street Chronograph från 1991
haha!Rhodia, Caran d'ache och wallstreet Swatch är det så himlen ser ut?
Grym kombo
Någon som vet vad den här kan tänkas heta? Måste jaga en nu
No 2. NOS från 1990. Konst colab med en grafisk designer jag glömt namnet på. Orginalstrapen var horribel men riktigt schysst på en vanlig grå
Tror det är GM103Någon som vet vad den här kan tänkas heta? Måste jaga en nu