Ser ju toppen ut! Är den tung?
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Inte dumt alls och air kingen är snyggare i verkligheten än på bild måste jag säga.![]()
Såg en bild på en med RubberB i svart/grön färgsättning - riktigt snyggt enligt mig!
Inte dumt alls och air kingen är snyggare i verkligheten än på bild måste jag säga.
Muhahaha!!Har @Ernesto Air Kingen kvar?
Det verkar inte finnas så många på forumet? Jag tycker att den är riktigt kool, har dock aldrig sett en i verkligheten.
Har @Ernesto Air Kingen kvar?
Det verkar inte finnas så många på forumet? Jag tycker att den är riktigt kool, har dock aldrig sett en i verkligheten.
Har @Ernesto Air Kingen kvar?
Ursäkta min attityd... Jag gillar också klockan numera. Hade den haft lysmassa på 3, 6 och 9 så hade jag nog övervägt ett köp.Muhahaha!!![]()
se det positivt, de är i vitguldUrsäkta min attityd... Jag gillar också klockan numera. Hade den haft lysmassa på 3, 6 och 9 så hade jag nog övervägt ett köp.
Detta måste vara den klocka som delar Rolex fans mest..för mig var det en hit från första gången jag testade den tills jag nu fick köpa en ny.,här kommer min första wristshot
![]()
Stort GRATTIS den är rickigt fräck/cool, hade personligen föredragit ifall den varit 36mm!
MEN, MEN...det är "NU" min stora djupa suck kommer, "SUCK"! Och det är nu jag undrar, frågar mig varför, VARFÖR i HELA JÄVLA HELVETET har man gjort denna klocka som 40mm?! Jag är oförstående, varför har man förstört den med att göra den i size 40mm, är det efterfrågan på större klockor som gjort att ROLEX fått darren och inte gör den mindre. Visst 34mm är väl kanske i minsta laget, men man kunde väl gjort den som 36mm iaf, och vill man nu överraska med storleken så kunde man väl ha gjort den i den udda storleken 37mm.
Haha jo det var hyfsat tydligt i trådstarten att du inte var helt nöjd med 40mm![]()
Riktigt läcker med det armbandet..kan nog blu ett sådant framöverTycker den är snygg på gummi. Bilden är snodd från WWW...![]()
HeHe...var väl det kanske, väldigt nice klocka för övrigt, var som sagt länge sedan den dök upp på klocksnack, kul att någon vågar stå ut lite igen dock!
Kände att jag redan hade ”mainstream” i och med min fatlady..så därför körde jag på denna och en Sjöö Sandström i helsvart..lite bananas!HeHe...var väl det kanske, väldigt nice klocka för övrigt, var som sagt länge sedan den dök upp på klocksnack, kul att någon vågar stå ut lite igen dock!