• Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

    Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.

    Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.

    Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!

    /Hook & Leben

Tattoo aka never ending story...

TheTaleTeller

Vacheron
Friends Of KS
2-Faktor
Nu kör vi!
20160925_115830.jpg
Hur var mässan? :D
 

StarMan

KS Explorers Club
2-Faktor
Min första tatueringsmässa så visste inte vad jag skulle förvänta mig. Eftersom jag hade bokad tid så hade jag inte möjlighet att gå runt så mycket eller ta del av programmet men det jag hann se verkade bra. Trevlig stämning, många artister och många besökare!

Grymt sugen på fler tatueringar är jag också, svårt att bestämma mig för motiv bara. :)
 

Moorflax

Patek
2-Faktor
Min första tatueringsmässa så visste inte vad jag skulle förvänta mig. Eftersom jag hade bokad tid så hade jag inte möjlighet att gå runt så mycket eller ta del av programmet men det jag hann se verkade bra. Trevlig stämning, många artister och många besökare!

Grymt sugen på fler tatueringar är jag också, svårt att bestämma mig för motiv bara. :)
Du glömde bilden på den gadd du gjorde ;)
 

TheTaleTeller

Vacheron
Friends Of KS
2-Faktor
Min första tatueringsmässa så visste inte vad jag skulle förvänta mig. Eftersom jag hade bokad tid så hade jag inte möjlighet att gå runt så mycket eller ta del av programmet men det jag hann se verkade bra. Trevlig stämning, många artister och många besökare!

Grymt sugen på fler tatueringar är jag också, svårt att bestämma mig för motiv bara. :)
Härligt härligt, får se till att inte missa nästa!

Det brukar vara dilemmat haha! Var de första du körde nu då?
 

Hexagon

KS Picasso
2-Faktor
Ume Tattoo fest är absolut på topplistan över bästa mässorna någonsin. Åtminstone att arbeta på. Sjukt mycket kunder.
 

StarMan

KS Explorers Club
2-Faktor
Ume Tattoo fest är absolut på topplistan över bästa mässorna någonsin. Åtminstone att arbeta på. Sjukt mycket kunder.
Det verkar finnas ett stort sug här i norr, beror antagligen på att det är längre mellan salongerna här så man passar på när en massa duktiga artister kommer hit. Var du där själv?
 

TheTaleTeller

Vacheron
Friends Of KS
2-Faktor
Ja, det var min första men kommer garanterat att bli fler. Problemet är att det finns så många stilar och motiv jag gillar att det blir svårt att välja.
Ja dedär är en jobbig fråga som jag själv har stått inför många gånger haha. Men tids nog så lossnar det, bara att sitta och dra igenom listor på bilder och flippa instasidor. Förr eller senare finner man en helhet som man vill köra vidare på! Nu börjar abstinensen smyga sig på igen, snart dags att köra färdigt arm 2.
 

Mr Chance

Kalmar
Tänkte göra ny tatuering men den som gjort mina senaste har bytt bransch så jag är lite vilsen. Vilken tatuerare i Sthlm rekommenderas för svart/gråskala (ev med litet färginslag)?
 

Lolle

Panerai
Eftersom min backpiece avstannat lite så påbörjar jag en halv sleeve som lördagsnöje, eftersom min smärttröskel uppenbarligen är föga imponerande hann vi inte längre. Nästa sittning fortsätter vi skuggningen, sen ska Hulken läggas till, bakgrund läggas till + färgläggning. Ryggen fortsätter simultant så båda får ta sin tid helt enkelt...
IMG_7803.JPG
 

Moorflax

Patek
2-Faktor
Eftersom min backpiece avstannat lite så påbörjar jag en halv sleeve som lördagsnöje, eftersom min smärttröskel uppenbarligen är föga imponerande hann vi inte längre. Nästa sittning fortsätter vi skuggningen, sen ska Hulken läggas till, bakgrund läggas till + färgläggning. Ryggen fortsätter simultant så båda får ta sin tid helt enkelt...
IMG_7803.JPG
Det där kan nog bli riktigt bra!
 
Topp