Johanssons Kakel
Silver
Lite japanskt på vänster arm. Kör igång i november igen. Axelparti och bröst, säkert nått annat också. Haha bokat nov17- april18. En sittning per månad. Armen tog 3 sittningar. Jag har dock insidan av biceps kvar.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Tyvärr! Har du bokat tid eller kör du walk-up? Posta gärna lite bilder här i tråden sen.Snart drar bilen till Trollhättan. Någon som ska på mässan?
Ja jag har en tid med Frej imorgonTyvärr! Har du bokat tid eller kör du walk-up? Posta gärna lite bilder här i tråden sen.
Skoj! Tänkte boka en tid med honom framöver. Behöver en krukväxt på kroppen känner jag.Ja jag har en tid med Frej imorgon
Kollade in hans insta, riktigt grymma grejer!Ja jag har en tid med Frej imorgon
Han har gjort några på mig nu. Bla en kruka med blomman på armbågen. Imorgon blir det en papegojaSkoj! Tänkte boka en tid med honom framöver. Behöver en krukväxt på kroppen känner jag.
Vad ska du göra för nåt?
Grym, fina färger!Färdig.
En riktig Frej-gadd, grattis!Färdig.
Grym, fina färger!
TackarEn riktig Frej-gadd, grattis!
Såg den redan igår på hans Insta.
Senaste. En gammal x1 pendelvagn
Grymt! Vem har du tid hos och när är första sittningen?Nu har jag bokat tid för min första tatuering. Tatueraren pratar om nånstans 10-12st sittningar.
Kommer tatuera hela högerbenet som en story med landmärken och ställen jag besökt genom åren. Blir en del Vegas, NYC, LA men också Bali med stränder, palmer, surfing.. Det blir mycket Europa o grejer också.. Känns väldigt spännande. Stilen blir realism och det blir från fot till skrev i omfång.
Känns galet.. Haha
Lokalt här i Östersund.Grymt! Vem har du tid hos och när är första sittningen?
Blir spännande att se resultatet, håll oss gärna uppdaterade här i tråden.Lokalt här i Östersund.
Flesta sittningen är i början på juni men det återstår att se litegrann då personen har varit sjukskriven till och från pga tinnitus.
Hos Daniel? Oavsett... Ha så kulNu har jag bokat tid för min första tatuering. Tatueraren pratar om nånstans 10-12st sittningar.
Kommer tatuera hela högerbenet som en story med landmärken och ställen jag besökt genom åren. Blir en del Vegas, NYC, LA men också Bali med stränder, palmer, surfing.. Det blir mycket Europa o grejer också.. Känns väldigt spännande. Stilen blir realism och det blir från fot till skrev i omfång.
Känns galet.. Haha
"Writers are cruel and mean, and have no respect for themself and others......"
Var det i inte så han sa, Major Koch......?!!
Pecka är tanken har du nått annat uppslag?Hos Daniel? Oavsett... Ha så kul
Nej absolut inte, var bara en tankePecka är tanken har du nått annat uppslag?
Cool t-shirt. Märke?"Jag ska bara göra en..."
Cool t-shirt. Märke?
Fett! Du borde få rabatt vid kommande nyköp om du visar upp den där
Screw down crown