Haha man ser ju endel galenskap, men den här är orimligt galen.Får väl dels med mig av årets mest ohejdade kund. Kan tillägga att han är till större delen täckt på kroppen och har ett jobb, så slipper vi dom frågorna
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Haha man ser ju endel galenskap, men den här är orimligt galen.Får väl dels med mig av årets mest ohejdade kund. Kan tillägga att han är till större delen täckt på kroppen och har ett jobb, så slipper vi dom frågorna
Haha man ser ju endel galenskap, men den här är orimligt galen.
Älskar den stilenHär har det inte hänt mycket på siståne. Bidrar med min senaste:
Nope, känner mig rätt klar.Någon som ska på mässa i helgen?
Med mässor?Nope, känner mig rätt klar.
Ja, att jobba på åtminstone. Umeå är dock undantag!Med mässor?
Man ska ju inte jobba. Dricka öl och tatuera sigJa, att jobba på åtminstone. Umeå är dock undantag!
Haha ja, det kanske är så man ska göra.Man ska ju inte jobba. Dricka öl och tatuera sig
Blir det en till Frejgadd där nere?Någon som ska på mässa i helgen?
Det blir det faktiskt. Fortsätter på ett vinnande konceptBlir det en till Frejgadd där nere?
Jag kan tyvärr inte åka ner i år.
Men jag har en tid med Frej på hemmaplan den 13:e
Bland de skönaste motiv jag sett i mitt liv!En av mina tatueringar som jag har är Knut Knutsson från Antikrundan.
Och sjukasteBland de skönaste motiv jag sett i mitt liv!
Det där var ingen fegis-gadd!En av mina tatueringar som jag har är Knut Knutsson från Antikrundan.
En riktig coversation piece! Finns det nån historia bakom?En av mina tatueringar som jag har är Knut Knutsson från Antikrundan.
Underbar historia, tack för att du delade!(Jag gillar också antikrundan och Knut)Okej, here we go, Det är så här att jag som tonåring var rebell, gick inte klart skolan osv och hamna lite i trubbel som ung. När jag vuxit till mig lite och strulat klart så flytta jag 50 mil för att klippa alla kontakter med alla jag kände, för att starta på ny kula i livet. så jag flyttade och skulle börja skola tänkte jag, tyvärr kom jag inte in på sådana där allmäna basår och vad de kallas, för de var fulla. men en lärare ringde och berätta att om jag ville fick jag plats på en konst linje, och jag kände att wtf, om jag har tagit mig 50 mil och inte känner någon där så vad är det värsta som kan hända liksom, att jag lär känna nytt folk lär ju inte va så farligt.
Jag tackade ja, och kan ju säga med handen på hjärtat att jag aldrig hållt varken pensel eller penna i mitt liv innan och att jag skulle vara intresserad av konst det var nog det sista jag var.
Men tiden gick och jag lärde känna en kille där som hette Christopher, han var den enda jag prata med för jag såg att vi hade något gemensamt och de var tatueringar, vi bonda ganska bra och flyttade ihop under studietiden, och det vi delade mest var Antikrundan och Vem vet mest, ( vi är väldigt lill gamla).
sen efter bara någon månad förstår jag vem den ena klass kamraten är, hon är äldre och bryter på finska, och jag har tyckt att jag känner igen henne lite men inte fattat vart ifrån, men det visar sig att hon heter Antonia och var keramik expert på antikrundan.
så christopher och jag vi bestämmer oss för att börja köra min vänsterarm med Antikrundan tema, dels för att det vart och är min största passion idag, utan också för att Knut är nog den personen som jag ser upp till mest, då han verkligen, på riktigt älskar sitt jobb mer än någon annat, och det är hur skall jag säga, beundransvärt i mina ögon och det är han jag har velat haft som role model.
Och med lite diskutioner fram och till baka med antonia verkar det som att vi skall värdera armen när den är klar hos Knut, dock mms'ade jag han när jag gjorde den och christopher lade ju ut den på instagram så han vet ju att den existerar osv redan.
Ah jag vet att jag är rörig när jag skriver och det kanske är osammanhängande osv, Men som ni kanske förstått så har jag inte direkt gått till skolan som yngre och jag har en släng av dyslexi
Oj! Vem har gjort denna?Får väl bjuda på en bild där det börjat smiskas i lite färg .