• Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.

Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.

Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!

/Hook & Leben

Tattoo aka never ending story...

Sitter hos Frej och njuter...

image.jpg

Hahaha, visste att den skulle komma ;)
Jag lägger grabben just nu och har ingen bättre bild så denna får duga.

31FB180B-6A44-45BC-B268-1C3174FBAB46.jpeg
Grymt fin!
Ska gadda mig på samma ungefär ställe på armen hos Frej i sommar. Inte bestämt motiv än. Tar gärna emot förslag på hav/sjöfart/skärgårdstema i traditionell stil.

Grymt fin!
Ska gadda mig på samma ungefär ställe på armen hos Frej i sommar. Inte bestämt motiv än. Tar gärna emot förslag på hav/sjöfart/skärgårdstema i traditionell stil.

Tack! Jag är grymt nöjd.
Va själv inne på liknande tema men hade så svårt att hitta nåt ”unikt”. Ska försöka hålla mig till lite Japaninspirerat tema på vänsterarmen och då i traditionell stil.

Den 15 åriga sonen vill tatuera sig på armen, själv så har jag inga tatueringar och fattar inte vitsen med att rita på sig själv, dock har exet som även är mamma till sonen tatueringar (+hennes nya gubbe är tatuerad).
Vad säger ni, "självklart skall grabben ha en tatuering" eller "är du helt go eller"?

Med vänlig hälsning

Den 15 åriga sonen vill tatuera sig på armen, själv så har jag inga tatueringar och fattar inte vitsen med att rita på sig själv, dock har exet som även är mamma till sonen tatueringar (+hennes nya gubbe är tatuerad).
Vad säger ni, "självklart skall grabben ha en tatuering" eller "är du helt go eller"?
Med vänlig hälsning
Avvakta till 18 är ett minimum tycker jag

Med vänlig hälsning
15år känns rätt ungt för ett "for life" beslut, särskild på en plats som syns relativt mycket.
Har själv 3 tatueringar, dock syns de bara om jag aktivt väljer det med min klädsel, mina grabbar kommer få vänta tills de är minst 18 innan de får göra sina om de vill.
Så i korthet, alternativ 2 för min del, men på skånska, är du helt varm i huuet?

Med vänlig hälsning
Smaken ändras. Själv är jag glad att jag inte tatuerade mig i tonåren för den stil jag hade då är rätt långt ifrån vad jag har idag. Sen kanske man inte behöver vänta till 40 som jag gjorde :D

Tillbaka
Topp