Väntar på tid hos Frej men tror inte det blir på mässan. Rolig företeelse dockBlir det Norrköpingsmässan får någon?
Vore skoj att ha en gtg där!
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Väntar på tid hos Frej men tror inte det blir på mässan. Rolig företeelse dockBlir det Norrköpingsmässan får någon?
GTG i Norrköping den 14:e. Men det är förstås inte när mässan är... Men du är välkommen ändåVäntar på tid hos Frej men tror inte det blir på mässan. Rolig företeelse dock
Vore skoj att ha en gtg där!
Njae jag är nog fan klar där. Kanske besöker en sväng iofs.Blir det Norrköpingsmässan får någon?
Tycker jag. Kan jag få prova dd eller vad du sitter på?Njae jag är nog fan klar där. Kanske besöker en sväng iofs.
Nope, har inte kvar..Tycker jag. Kan jag få prova dd eller vad du sitter på?
Instämmer helt, Väldigt bra deal. Emil är sviinbra!Nån som är sugen på en grymt bra tatueringsdeal? Hoppas ingen känner sig ledsen över att jag pushar den här.
https://klocksnack.se/threads/1-1-2...ntrabatt-först-till-kvarn.90386/#post-2263259
Är väl HA?Någon som hört/vet något om House of Pain i Hökarängen?
Enligt tidigare inlägg i tråden så finns det någon koppling, men vet inte om det gäller alla House of Pain..Är väl HA?
Rätt säker på att det är alla. Men tatuerarna behöver inte vara medlemmar, skulle dock inte vilja stödja dem oavsett. Finns många andra ställen att gå till.Enligt tidigare inlägg i tråden så finns det någon koppling, men vet inte om det gäller alla House of Pain..
Det gällde åtminstone alla förut. Är nog fortfarande så. Vet inte hur man slutar betala sin procent utan att förlora namnet.Enligt tidigare inlägg i tråden så finns det någon koppling, men vet inte om det gäller alla House of Pain..
Träffat Matte, men aldrig gaddat mig där.Enligt tidigare inlägg i tråden så finns det någon koppling, men vet inte om det gäller alla House of Pain..
Ja det är i fiskesammanhang han har dykt upp på min radar. Tänkte om någon visste hur han va som tatuerare.Träffat Matte, men aldrig gaddat mig där.
Mycket trevlig snubbe som även är en hängiven pike-hunter.
Som uppväxt på 80/90 talet så tänker jag direkt på det gamla krysset
Avd: lätt märkliga kompisar.....
Blev det medvetet eller gjorde tatueraren fel ?
Avd: lätt märkliga kompisar.....
Hade det varit ett stavfel av tatueraren hade jag sagt upp bekantskapen med kompisen..Blev det medvetet eller gjorde tatueraren fel ?
Hörru! Du har glömt att visa resultatet!Sitter hos Frej och njuter...
Hörru! Du har glömt att visa resultatet!
Grymt fin!Hahaha, visste att den skulle komma
Jag lägger grabben just nu och har ingen bättre bild så denna får duga.
Grymt fin!
Ska gadda mig på samma ungefär ställe på armen hos Frej i sommar. Inte bestämt motiv än. Tar gärna emot förslag på hav/sjöfart/skärgårdstema i traditionell stil.
Skönt flow i den och lite skoj med svartvitt. Han brukar ju köra färg.Hahaha, visste att den skulle komma
Jag lägger grabben just nu och har ingen bättre bild så denna får duga.
Skönt flow i den och lite skoj med svartvitt. Han brukar ju köra färg.
Avvakta till 18 är ett minimum tycker jagDen 15 åriga sonen vill tatuera sig på armen, själv så har jag inga tatueringar och fattar inte vitsen med att rita på sig själv, dock har exet som även är mamma till sonen tatueringar (+hennes nya gubbe är tatuerad).
Vad säger ni, "självklart skall grabben ha en tatuering" eller "är du helt go eller"?
Med vänlig hälsning
15år känns rätt ungt för ett "for life" beslut, särskild på en plats som syns relativt mycket.Den 15 åriga sonen vill tatuera sig på armen, själv så har jag inga tatueringar och fattar inte vitsen med att rita på sig själv, dock har exet som även är mamma till sonen tatueringar (+hennes nya gubbe är tatuerad).
Vad säger ni, "självklart skall grabben ha en tatuering" eller "är du helt go eller"?
Med vänlig hälsning
Smaken ändras. Själv är jag glad att jag inte tatuerade mig i tonåren för den stil jag hade då är rätt långt ifrån vad jag har idag. Sen kanske man inte behöver vänta till 40 som jag gjordeDen 15 åriga sonen vill tatuera sig på armen, själv så har jag inga tatueringar och fattar inte vitsen med att rita på sig själv, dock har exet som även är mamma till sonen tatueringar (+hennes nya gubbe är tatuerad).
Med vänlig hälsning