Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Nu vill vi se resultatet eller den pågående processen
Patrik inte kvar va?
Uppdaterar här när det finns någon uppdatering. Var bara där och snackade igår.Nu vill vi se resultatet eller den pågående processen
Gott alla bra tatueringar startar oftast med gott snack, kommer blir grymt.Uppdaterar här när det finns någon uppdatering. Var bara där och snackade igår.
Steget innan är förhandling om motiv med fru och son.Gott alla bra tatueringar startar oftast med gott snack, kommer blir grymt.
Den långa men SÄKRA vägenSteget innan är förhandling om motiv med fru och son.
….Steget innan är förhandling om motiv med fru och son.
Alltid bra med input från de som ska titta på den hela tiden. Jag hade massa bra idéer så det var inget problem.
Både ja och nej. Gör det du vill ha. Allt det där med att ta input slutar ofta i sämre/påverkade beslut och för oss på andra sidan extra huvudvärkAlltid bra med input från de som ska titta på den hela tiden. Jag hade massa bra idéer så det var inget problem.
Vad kan man käka för knark under tatuering om man är klen? Alvedon? Ipren?
En spark i ansiktet har jag inget problem med, men att tatuera sig jämställer jag med tortyr.Nej nej, smärtan hör till processen.
EMLA KRÄM lokalt skulle jag tro.
En spark i ansiktet har jag inget problem med, men att tatuera sig jämställer jag med tortyr.
Rök en holkVad kan man käka för knark under tatuering om man är klen? Alvedon? Ipren?
Nej.Nej nej, smärtan hör till processen.
EMLA KRÄM lokalt skulle jag tro.
Bit ihop @yonssonVad kan man käka för knark under tatuering om man är klen? Alvedon? Ipren?
Ipren och Alvedon ?Vill du gå på hårt och inte känna något så är det riktigt tunga grejer som faktiskt behövs för att det ska funka.
Snarare typ Subutex. Så halva iprenfabriken typ.Ipren och Alvedon ?
Tri force baby!
Kan skriva under på att det gör ont att ångra sig.Tycker smärtan domnar av efter några minuter. Men värst är att ”ångra” sig. Jävlar vad lasern är dryg för att bleka bort gammal gaddning. Som ett stort brännsår, såg tidigare post från en laser session här i tråden. Fy fasiken!
Hemmagjord ungdomssynd? Hade 2 sådana som jag körde laser på. Tyckte det var klart värre än att tatuera sig, dock gick ju varje laser session ganska snabbt.Kan skriva under på att det gör ont att ångra sig.
Såg dock värre ut än det kändes.
Men @yonsson är det oskulden som ryker nu eller? Kändes som du hade sen tidigare