Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Lite off topic, men är det någon som har tagit bort en tatuering helt med bra resultat?
Hur många gånger fick du lasra innan du kunde tatuera över?Nej, bara tillräckligt för att tatuera över det med nytt motiv.
Frej?Benet fortsätter, denna gång vaden/knäveck.
Korrekt. Var tvungen att ta tag i underkroppen så vi kör ett helt ben. Sen får det räcka. Hoppas jag.
Det tror jag inteKorrekt. Var tvungen att ta tag i underkroppen så vi kör ett helt ben. Sen får det räcka. Hoppas jag.
Hur många gånger fick du lasra innan du kunde tatuera över?
Då har jag några gånger kvar om jag ska ta bort helt5-7 gånger.
Oj vad mycket kvar! Blir det cover-up sen eller vad är planen?Efter första sittningen hos Lady Fade för några år sedan.
Och nu efter 4-5 sittningar. Antar att jag lär köra en gång till.
Ja en coverup är tanken men jag vill ha något i färg så jag kommer nog få lasra mer.Oj vad mycket kvar! Blir det cover-up sen eller vad är planen?
Roligt motiv ändå. Är det en nick till slottsbranden 1697?Första gången jag ger upp innan den är färdig. Men då är jag ju gammal nu. Top 3 onda ställen, knäveck. Läker ju skit när man böjer och sitter på stolar etc också.
Man kan lätt tro det men det är faktiskt Rolex fabriken, den är så ”fire”Roligt motiv ändå. Är det en nick till slottsbranden 1697?
Mkt bra. Vem kör
Henrik Röstberg GbgMkt bra. Vem kör
Stevie Wonder?Nån tjej som hade en cool tatuering,
I Stockholm, nån som vet vem som har gjort den?
Nån tjej som hade en cool tatuering,
I Stockholm, nån som vet vem som har gjort den?
Det stämmer nog inte, de har ofta gott om kunder som pysslar med sk. Trams-stil.Någon som aldrig tatuerat något eller någon innan.....
Det stämmer nog inte, de har ofta gott om kunder som pysslar med sk. Trams-stil.
Är ju skitvanlig stil idag. Finns ju dock dom som faktiskt utför dom tekniskt bra. Men looken ser ju ut precis sådär.Fast den är ju helt skev? Ser ut som om min mormor gjort den. Menar du att dem gjort den sned och vind med flit ?
Är ju skitvanlig stil idag. Finns ju dock dom som faktiskt utför dom tekniskt bra. Men looken ser ju ut precis sådär.
Är ju typ vanligaste som finns idag.. Tyvärr.Visste inte alls detta var en "stil", jag trode detta var något man gjorde hos kompisen i källaren i typ Kiruna med synål och bläck....
Är ju typ vanligaste som finns idag.. Tyvärr.
Spännande fotnot du har på dina inlägg btw.
Sitter nöjdTack min vän. Gå med om du vill, den är rätt trevlig gruppen.