• Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.

Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.

Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!

/Hook & Leben

Tattoo aka never ending story...

Gjorde min första tatuering igår, insidan på överarmen och fram på biceps. Var förberedd på att det skulle göra mer ont än vad det gjorde.
C1A8B958-6CA0-4DB5-AFAB-3076CCDA237F.jpeg

Modig placering för första tatueringen. Har ännu inte vågat insida överarm men det blir nog nästa :)
Det gjorde mest ont på baksidan där skinnet är som lösast och när det kom ner mot armbågen. Men inte alls avskräckt från att göra det igen. Var där jag ville ha den och tänkte att jag inte ska sätta tatueringen någon annanstans bara för att det gör mindre ont.

Jag har en på var arm, än så länge. Den första på baksidan av underarmen var ingen fara. Den tog två timmar men jag kände där och då att jag kunde gjort en dubbelt så stor. Andra på ovansidan av överarmen var jobbigare. Sen spelar säkert det psykologiska in. Den första såg jag inte vad som hände och maskinen var tystare än jag förväntade mig, medan andra gången var mer som jag förväntat mig.
Ett år senare har jag fyra till. Väldigt varierande smärta för varje. Siktar på två till innan sommaren.

Jag kör framsida lår och knä atm, känns ju knappt 😅
Jag har kört ganska stor på framsidan lår, den tyckte var en av mina enklare...
Ska själv köra en precis under knä:t som kommer gå en bit ner, har aldrig tatuerat över så mycket "ben" så det ska bli spännande att känna hur det känns. 🙈

Jag tycker överlag att det inte varit så farligt som jag hade trott innan jag började..

Jag o frugan tänkte göra våra första tatueringar. Kommer bli lite texter mm till att börja med men framöver troligen lite annat.

Tips på tatuerare i Göteborgsområdet med några mils omnejd?

Kan inte påstå att det var behagligt. Gjorde rätt ont t.o.m. Tycker revben var värre, men det här tar nog andra platsen.
Hade bestämt innan att jag även ska köra höger knä, inte lika övertygad just nu 😂

Ja alltså magen och revbenen var på gränsen för mig. Tyckte det var horribelt. Chestpiecen var inga problem. Får fortsätta på benen.

Jag har blivit så gammal så jag bedövar alltid nu för tiden och är extremt nöjd med det beslutet. Kör vad jag vill när jag vill och känner i stort sett ingenting i form av smärta. Kan njuta av stunden jag betalat för att det vackra resultatet.

Tillbaka
Topp