ScubaKing
Guld
Finns en anledning att den enda bra krämen nu försvinner. Var försiktig Har för mig att du redan nämnt vilken du säljer någon gång.
Ja du har rätt. Har talat med dig tidigare om den.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Finns en anledning att den enda bra krämen nu försvinner. Var försiktig Har för mig att du redan nämnt vilken du säljer någon gång.
Thomas är braGjorde min första tatuering igår, insidan på överarmen och fram på biceps. Var förberedd på att det skulle göra mer ont än vad det gjorde.
Modig placering för första tatueringen. Har ännu inte vågat insida överarm men det blir nog nästaGjorde min första tatuering igår, insidan på överarmen och fram på biceps. Var förberedd på att det skulle göra mer ont än vad det gjorde.
Stilen du kör gör betydligt mycket ondare än det ovan. Bara som en extra boost!Modig placering för första tatueringen. Har ännu inte vågat insida överarm men det blir nog nästa
Ja, tjocka linjer gör ont, men det ska kännas!Stilen du kör gör betydligt mycket ondare än det ovan. Bara som en extra boost!
Ja, han både gjorde ett bra jobb och är riktigt trevlig.Thomas är bra
Det gjorde mest ont på baksidan där skinnet är som lösast och när det kom ner mot armbågen. Men inte alls avskräckt från att göra det igen. Var där jag ville ha den och tänkte att jag inte ska sätta tatueringen någon annanstans bara för att det gör mindre ont.Modig placering för första tatueringen. Har ännu inte vågat insida överarm men det blir nog nästa
Ett år senare har jag fyra till. Väldigt varierande smärta för varje. Siktar på två till innan sommaren.Jag har en på var arm, än så länge. Den första på baksidan av underarmen var ingen fara. Den tog två timmar men jag kände där och då att jag kunde gjort en dubbelt så stor. Andra på ovansidan av överarmen var jobbigare. Sen spelar säkert det psykologiska in. Den första såg jag inte vad som hände och maskinen var tystare än jag förväntade mig, medan andra gången var mer som jag förväntat mig.
Jag kör framsida lår och knä atm, känns ju knapptDet går inte längre. Måste göra benet… nu har jag gjort så många och är gammal så jag har rätt till att använda bedövning. Vad är det man ska köpa?
Jag har kört ganska stor på framsidan lår, den tyckte var en av mina enklare...Jag kör framsida lår och knä atm, känns ju knappt
Om jag minns rätt så tyckte jag inte låret var något särskilt heller. Allt bleknar mot rygg/revbenJag kör framsida lår och knä atm, känns ju knappt
Låter bra, funderar på låret framöver.Om jag minns rätt så tyckte jag inte låret var något särskilt heller. Allt bleknar mot rygg/revben
Så var det dags igen efter ett längre uppehåll.. Svårt att fota direkt på knät.
Gjorde knä för några veckor sen. Tror det var det värsta jag gjort efter rygg.Hur illa var det? Har varit nojig över att köra knäet.
Gjorde knä för några veckor sen. Tror det var det värsta jag gjort efter rygg.
Jag tror jag tycker det var värre än revben men var så länge sen jag gjorde dom och är ju till åren nu. Allt gör ontJag anade det. Har gjort magen/lite på revbenen och efter det så är jag skeptisk var otroligt jobbigt ett tag där.
Håller med dig,alla gör ont nu för tiden men armbåge (precis runt om knölen) och upp mot armhålan har helt klart varit värstJag tror jag tycker det var värre än revben men var så länge sen jag gjorde dom och är ju till åren nu. Allt gör ont
Kan inte påstå att det var behagligt. Gjorde rätt ont t.o.m. Tycker revben var värre, men det här tar nog andra platsen.Hur illa var det? Har varit nojig över att köra knäet.
Kan inte påstå att det var behagligt. Gjorde rätt ont t.o.m. Tycker revben var värre, men det här tar nog andra platsen.
Hade bestämt innan att jag även ska köra höger knä, inte lika övertygad just nu
Konstigt det där. Armbågarna var typ inget för mig. Tjockt skinn och det lät som maskinen skulle korka igen.Håller med dig,alla gör ont nu för tiden men armbåge (precis runt om knölen) och upp mot armhålan har helt klart varit värst
Varje gång du skriver här är det bedövningssnack. . . . .Jag har blivit så gammal så jag bedövar alltid nu för tiden och är extremt nöjd med det beslutet. Kör vad jag vill när jag vill och känner i stort sett ingenting i form av smärta. Kan njuta av stunden jag betalat för att det vackra resultatet.
Varje gång du skriver här är det bedövningssnack. . . . .
Knä är ju easypeasy jämfört med knävecketGjorde knä för några veckor sen. Tror det var det värsta jag gjort efter rygg.
Meeen… det är ju nästa…Knä är ju easypeasy jämfört med knävecket
Haha! Då har du något att se fram emotMeeen… det är ju nästa…
Jepp :/Haha! Då har du något att se fram emot
Baksida lår är också ganska otrevligt, antar du är på väg ditåt också?