Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Nu är det dags igen! Firar en avslutad OWG med att gadda mig imorgon. Nu sitter man hemma och laddar.
Haha återkommer med bild efter. Men blir på ena låret.Säger man a får man säga b….
Klart tatuerare jobbar en röd dag.Nu är det dags igen! Firar en avslutad OWG med att gadda mig imorgon. Nu sitter man hemma och laddar.
Haha ja. Fråga om det först men skulle tydligen inte vara ett problem.Klart tatuerare jobbar en röd dag.
Framsida lår är ju soft. Baksidan jävligt mkt värreNog fan gör det ont. Men men, man har vart med om värre....
Haha ja kan tänka mig det. Det går lite upp och ner. Bara hoppas jag blir klar idag.Framsida lår är ju soft. Baksidan jävligt mkt värre
Ser ju ut som en typ 2ish timmarsgrej! Så det hoppas jag du blir!Haha ja kan tänka mig det. Det går lite upp och ner. Bara hoppas jag blir klar idag.
Inte direkt 2 timmar. Men klar blir jag!Ser ju ut som en typ 2ish timmarsgrej! Så det hoppas jag du blir!
Inte en minut över 3Inte direkt 2 timmar. Men klar blir jag!
Najs!Nog fan gör det ont. Men men, man har vart med om värre....
Hur länge har du haft den, kan du posta en läkt bild?Min säger hej och välkommen till klubben
April 2020.Hur länge har du haft den, kan du posta en läkt bild?
Yes boxGissar att det är Fabbe?
Ja den är ju inte så gammal.. Men alltid mer relevant att se saker läkta.April 2020.
Dagsfärsk bild
Framsida lår är ju soft. Baksidan jävligt mkt värre
Haha, asså det var inte skönt i vissa segment. Men det var inte värre än armbåge, armveck och framförallt armhåla. Det var fan inte skönt, och då finns det värre ställen ...Soft!? Gjorde ont som satan ju! Bara bröst som varit värre för mig (har inget på mage eller baksida lår).
Kör sån "second skin" plast för första gången, ser att det diskuterats förut i tråden. Tatueraren sa att jag skulle ha på en i 7 dar. Hur länge har ni andra haft på den?
Känns bra när man måste ha byxor på sig.
Haha va? Framsida lår är ju en av kroppens absolut snällaste placeringar.Soft!? Gjorde ont som satan ju! Bara bröst som varit värre för mig (har inget på mage eller baksida lår).
Ja, det var rådet jag fick, att ta det lugnt med träningen då svett gör att det lossnar... så får bli lite vilovecka...Den funkar bra tills man tränar enligt min erfarenhet. Tog bort min efter tre dagar och två träningspass. Den började krulla upp sig pga svett.
Annars tycker jag den verkar bra, har bara haft den på senaste gadden.
Svetten som blir innanför är inte heller kanon.Ja, det var rådet jag fick, att ta det lugnt med träningen då svett gör att det lossnar... så får bli lite vilovecka...
Näe, känns ju inte som det är så bra. Men tar det alltid lugnt med träningen efter en tatuering...Svetten som blir innanför är inte heller kanon.
Det är klokt. Speciellt om man har brännskadeplast på.Näe, känns ju inte som det är så bra. Men tar det alltid lugnt med träningen efter en tatuering...