• Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.

Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.

Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!

/Hook & Leben

Tattoo aka never ending story...

Nog fan gör det ont. Men men, man har vart med om värre....

IMG_4102.jpeg

Har två heldagar bokade. I april och maj. Högra låret =)
Just fan! Gjorde ju en skön grej på bröstet förra året också. Min favvo faktiskt.
Ser ni vem artisten är. Vattenfärg. Stockholm...

tempImagedjn0yt.png

Längesedan jag bidrog med något i tråden, en hel del har hänt. Armarna är täckta sedan tidigare. Har kört hela bröstkorgen, magen och påbörjar vaden senast. Porträttet läkt, rosen färsk på bilden. Inte den bästa/skarpaste bilden men alltid något. Hälsenan är inte kul, på tal om smärta.
1000027886.jpg

Kör sån "second skin" plast för första gången, ser att det diskuterats förut i tråden. Tatueraren sa att jag skulle ha på en i 7 dar. Hur länge har ni andra haft på den?

Känns bra när man måste ha byxor på sig. :)

Kör sån "second skin" plast för första gången, ser att det diskuterats förut i tråden. Tatueraren sa att jag skulle ha på en i 7 dar. Hur länge har ni andra haft på den?

Känns bra när man måste ha byxor på sig. :)

Den funkar bra tills man tränar enligt min erfarenhet. Tog bort min efter tre dagar och två träningspass. Den började krulla upp sig pga svett.

Annars tycker jag den verkar bra, har bara haft den på senaste gadden.

Den funkar bra tills man tränar enligt min erfarenhet. Tog bort min efter tre dagar och två träningspass. Den började krulla upp sig pga svett.

Annars tycker jag den verkar bra, har bara haft den på senaste gadden.
Ja, det var rådet jag fick, att ta det lugnt med träningen då svett gör att det lossnar... så får bli lite vilovecka...

Tillbaka
Topp