romanov
Silver
Riktigt läskigt!finns det nåt mer skrämmande än rosa terror?
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Riktigt läskigt!finns det nåt mer skrämmande än rosa terror?
Frän ju!finns det nåt mer skrämmande än rosa terror?
Ja för tusan. Både min sjuåring och fyra åring har en.Beställde igår två st casio f-91w från watchshop, knappt 300:- för båda med expressfrakt som väntas komma imorgon
En till mig och beställde en till femårige sonen som ska få sin första riktiga klocka.
Min fråga är om ni tror att den kommer passa på min femåring? Såg någon i tråden som gett en till sin fyraåring och den satt bra på bilderna i alla fall.
Åh glad lill grabben kommer bli då!Ja för tusan. Både min sjuåring och fyra åring har en.
Vänta tills han sätter på larmet och glömmer klockjäveln någonstans i sängen och den börjar larma 0420Åh glad lill grabben kommer bli då!
Han har sett min g-shock jag har på jobbet och den är han imponerad av.
Det där var bland det tuffaste jag sett, funderade ett slag på att köpa en...finns det nåt mer skrämmande än rosa terror?
Beställde igår två st casio f-91w från watchshop, knappt 300:- för båda med expressfrakt som väntas komma imorgon
En till mig och beställde en till femårige sonen som ska få sin första riktiga klocka.
Min fråga är om ni tror att den kommer passa på min femåring? Såg någon i tråden som gett en till sin fyraåring och den satt bra på bilderna i alla fall.
Man lär ha införskaffat en åt mig också av samma anledning sägs det.Min sex åring är väldigt nöjd med terroristen! Själv så använder jag alarmfunktionen så att han vet när han ska hem från kompisar. Jättesmidigt att slippa behöva gå och hämta honom hela tiden.
Bra där. Tack för tipset!Min sex åring är väldigt nöjd med terroristen! Själv så använder jag alarmfunktionen så att han vet när han ska hem från kompisar. Jättesmidigt att slippa behöva gå och hämta honom hela tiden.
Bra där. Tack för tipset!
Brukar faktiskt ha med den ibland när man ska bort. En terrorist och en flaska vin.Det här låter som en perfekt present i lagom prisklass för den som inte är en klocknörd (som en själv) fast som uppskattar en bra historia bakom den. Ska nog inhandla båda en till mig själv och en till min bror som fyller år.
Låter som ett vinnande koncept! Ska pröva detta.Brukar faktiskt ha med den ibland när man ska bort. En terrorist och en flaska vin.
Va e det här för nåt? En leksaksklocka eller? Så drar man historien och bakgrunden och så tycker dom det är svinballtLåter som ett vinnande koncept! Ska pröva detta.
”En terrorist och en flaska vin” - Haha det ska bli mitt nya på fester och middagar. Underbart.Brukar faktiskt ha med den ibland när man ska bort. En terrorist och en flaska vin.
Funkar svinbra. Är det något speciellt så kan du köra på en guldterrorist.”En terrorist och en flaska vin” - Haha det ska bli mitt nya på fester och middagar. Underbart.
Jag såg den annonsen med. Ser ut som han har bytt armbandet. Vad jag vet så står 91 för året då modellen kom. Känns mycket tvivelaktigtStämmer det verkligen att F-91W introducerades 1991, eller är det en specifik modell som började tillverkas då och har inte förändrats sen dess?
https://www.tradera.com/item/190208...klocka-chronograph-ovanlig-model-samlar-model
Ställde frågan till säljaren och fick ett långt utlägg om hur jag har fel och klockan visst tillverkades 1984. Personligen kan jag inte hitta någon information om att någon F-serie med 593 modul tillverkats innan 1986 (F-84W-1) första F-91W-1 kom 1989, men jag hittar inga pålitliga källor, mest forum och wikipedia. Kan klockan på tradera ha tillverkats 1984 eller är det hittepå?
Min ”hipster” har gett upp. Light-knappen har slutat fungera vilket gör det omöjligt att ändra tid. Tydligen inte värt att ta på försäkringen..
Har vi någon bra sida där jag får tag på en ny terrorist billigt och snabbt?
LOL!En beater som funkar bra till kamouflagefärgat...
Köpte precis i detta nu 3 st för 8$ styck. ezypark heter säljaren och befinner sig i Malaysia. Klockorna dyker upp mellan 29 jan och slutet på mars nångångNån som köpt en nu på senare tid? Vilka säljare på EBay kan ni rekommendera?