Lund
Basic
Riktigt trevligt med röda toner. Vad är det för special?
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Riktigt trevligt med röda toner. Vad är det för special?
Vet faktiskt inte, köpte på auktion med massa annat skrot. Måste vara någon äldre variant.Riktigt trevligt med röda toner. Vad är det för special?
Ja jag kikade lite fort på Wikipedia ang Casio modellerna och det såg ut som att den finns i grön också f 98wVet faktiskt inte, köpte på auktion med massa annat skrot. Måste vara någon äldre variant.
Haha precis min tanke med giveaway framför allt när man har gäster och man ska försöka förklara nörderiet och därefter ge personen ett insteg i form av TerrorklockanKöpte precis i detta nu 3 st för 8$ styck. ezypark heter säljaren och befinner sig i Malaysia. Klockorna dyker upp mellan 29 jan och slutet på mars nångång
Älskar att köpa dessa och ha som giveaways.
Helrätt!Efter att ha läst denna tråd blev man ju tvungen att slå till
De tål mer än vad man tror. Har haft min med för väldigt krävande aktiviteter. Tickar fortfarande påFunderade lite på hur mycket och djupt vatten de tål. Har duschat med min massvis med gånger utan några problem. Det här var lite intressant:
https://forums.watchuseek.com/f74/c...xperience-1847322.html#/topics/1847322?page=1
Någon här som utsatt sin för några roliga vattentester? Eller andra tester?
Jag gillar min men använder den typ som andra använder en G-Shock utan några problem. Tror inte att den överlever att bli påkörd av en bil som en G-Shock men den klarar jäkligt mycket.
Jag har skruvat upp min, mosat packningen, satt den fel och sedan fixat till. Efter detta har jag både badat i salt vatten och vattnet här i Sverige, visst verkar någon skruv ge iväg lite rost men den har inte släppt in vatten iallafallFunderade lite på hur mycket och djupt vatten de tål. Har duschat med min massvis med gånger utan några problem. Det här var lite intressant:
https://forums.watchuseek.com/f74/c...xperience-1847322.html#/topics/1847322?page=1
Jag gillar min men använder den typ som andra använder en G-Shock utan några problem. Tror inte att den överlever att bli påkörd av en bil som en G-Shock men den klarar jäkligt mycket.
Är den där äkta? Känner inte igen modellen Prova att hålla ner högra knappen i några sekunder och se om det står "cASIO"Denna tråd bjuder på kul läsning och intressanta funderingar! Här kommer en bild på en av mina skönheter i Casio-samlingen. Jag hittade den när jag var och reste i Thailand. Var tvungen att ha den!
It's real and it's alive my friend Den heter F-94W, ingen vanlig modell, därför var tvungen att slå till!Är den där äkta? Känner inte igen modellen Prova att hålla ner högra knappen i några sekunder och se om det står "cASIO"
Ut o köp! Lätt värt detTack för en rolig läsning! En klocka alla borde ha!
En för trädgårdsarbete
En för kontoret
En för stranden
Perfekt trio!
Original thanx mate!Kontors och strandklockan moddade med gummiband? Skitsnyggt ju.
Min fick fukt innanför glaset efter att ha simmat runt lite på 4m, men tickar på.Funderade lite på hur mycket och djupt vatten de tål. Har duschat med min massvis med gånger utan några problem. Det här var lite intressant:
Gårdagens inköp WIS som man e tog man 2
TackVad är det för ref på den silvriga? Var gör snygg
Casio F-91wm-7aefVad är det för ref på den silvriga? Var gör snygg
Tack! Ska lägga en beställning imorgon bittiCasio F-91wm-7aef