Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Snyggt! Sån semesterklocka borde jag skaffa. Vågar man bada med en sån om man låter bli att trycka på knapparna när den är våt?
Vågat med flerfärgat
Rip, bara att tjacka ny4m var lite för djupt
Kommer inte ihåg namnet men en säljare från Malaysia, han skickar med ett extra batteri och tror dom gick för just under hundringen på eBay, hoppas det är till någon hjälp, det är då äkta f91w iafFörslag på bra säljare om man ska köpa några ny?
CDON.Förslag på bra säljare om man ska köpa några ny?
Köpte från fyndiq i veckan, 198:- med fraktFörslag på bra säljare om man ska köpa några ny?
Jag hade sparat klockan som minne men lagt pengarna på något nytt i stället.Inte exakt samma men ändå...
Jag ärvde en w59 när morfar dog någon gång typ början 90-talet. Den satt i alla år fast monterad på styret på min gamla husaberg fe350 och åkte enduro. Tvättades med högtryck någon gång per vecka. Inga problem.
Har sedan använt den sparsamt och i kontorsmiljön.
Nu verkar den stilla ha insomnat i klocklådan.
Jag trodde batteriet var dött (aldrig bytt) men med lite hlr av ett nytt batteri funkar belysningen men displayen är död.
Skall jag ge upp? Gråta en skvätt och konstatera att 100 kronor bara räcker typ 30 år?
Skall jag montera i ett f-91 hjärta?
Andra förslag?
Vad tycker ni?
Kul att du gillartkul läsning!