Psykel
Pandion
Inget mindre än perfektion!Nu på BoR. Alpina 70, 70-års jubileumsmodell från 1953.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Inget mindre än perfektion!Nu på BoR. Alpina 70, 70-års jubileumsmodell från 1953.
Nä, fy Fabian vad fin! Var fick du tag på den?Postar i alla trådar med nyköpet
Tackar!Nä, fy Fabian vad fin! Var fick du tag på den?
Riktigt jäkla läcker!Postar i alla trådar med nyköpet
Ber att få gratta till en mkt.fin Alpinatank !!Har tyvärr inget bra band till den. Närmaste är detta men gillar inte att det har stygn.
Tackar!
Lokala second hand gubben
Urk, somliga har tur ibland asså! Sjukt fin, stort grattis! Nytt band behövs som sagt, definitivt!Har tyvärr inget bra band till den. Närmaste är detta men gillar inte att det har stygn.
TackarBer att få gratta till en mkt.fin Alpinatank !!
Vet inte vad jag ska dra till med för något. Gillar den på svart fast kanske något brunt. hmm..Urk, somliga har tur ibland asså! Sjukt fin, stort grattis! Nytt band behövs som sagt, definitivt!
Vad är det för luggbredd? Svinläder är ju standardsvar 1A.Tackar
Vet inte vad jag ska dra till med för något. Gillar den på svart fast kanske något brunt. hmm..
19mm. Har funderat på det men tycker att allt jag har är på bruntVad är det för luggbredd? Svinläder är ju standardsvar 1A.
Svart kan nog funka, men min högst personliga åsikt är att det kan se lite trist ut, speciellt till vit tavla. Blått eller grönt, kanske?19mm. Har funderat på det men tycker att allt jag har är på brunt
Fin! Vad har den för mått?Har tyvärr inget bra band till den. Närmaste är detta men gillar inte att det har stygn.
Tackar! 38*23 ganska perfekt tycker jag.Fin! Vad har den för mått?
Tack. Storleken ser bra ut tycker jagTackar! 38*23 ganska perfekt tycker jag.
Grym samling!Mycket trevlig tråd, bidrar med mina fyra:
Är det ett "riktigt" damur? Annars borde du stjäla den! Eller sälja till mig!Frugans ur måste ju få vara med i den här fina Alpinatråden.
Nej, det är en 36a så den håller tidsmässigt storlek/ herrur, och jag har snott den många ggr. Skicket och den fina gångkulturen, plus fin artdecoformgivning gör att min fru diggar den. Försökt byta band på den, men hon vill ha orginalbandet . Tycker uret talar för sig, som hon säger. Det verkar som Alpinan sitter säkert i hennes ägo. Frestar i bland med i mitt tycke lite udda ur, men No No blir svaret.Grym samling!
Är det ett "riktigt" damur? Annars borde du stjäla den! Eller sälja till mig!
Magisk timvisare!
Hon har god smak!Nej, det är en 36a så den håller tidsmässigt storlek/ herrur, och jag har snott den många ggr. Skicket och den fina gångkulturen, plus fin artdecoformgivning gör att min fru diggar den. Försökt byta band på den, men hon vill ha orginalbandet . Tycker uret talar för sig, som hon säger. Det verkar som Alpinan sitter säkert i hennes ägo. Frestar i bland med i mitt tycke lite udda ur, men No No blir svaret.
Fan så snygg, vad fick du betala?Tackar!
Lokala second hand gubben
Tack! Strax under miljonen. Redan glömt?Fan så snygg, vad fick du betala?
Luggarna på nummer 2 var inte att leka med! Riktigt snygg tavla också.Mycket trevlig tråd, bidrar med mina fyra:
Sensuella former...synd på visarnas oxidering bara...Luggarna på nummer 2 var inte att leka med! Riktigt snygg tavla också.
Så sjukt bra! Och grattis till upphittat spänne!Skönheten ligger i detaljerna!
Alpina spännen (och kronor) är svårhittade men värda jakten.
Tyvärr inte.Fick hem några band från cheapestnatostraps. Flyger det?
Lite för sportigt för en sån gamling, gris i samma färg kanske kan va nåt?Fick hem några band från cheapestnatostraps. Flyger det?