Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Welcome to klocksnack man. I know your watches from instagram
Was it the the luca maybe?[QUOTE = "Fadershan, post: 2413772, member: 8991"] Welcome to klocksnack man. I know your watches from instagram [/ QUOTE]
ha ha thanks
IFi can help out with Enicar problems I will
lots of great watches of all kinds in this forum
with a few great Scandinavian people around the place who have become ripper mates (I'm Australian but Greek blood) so they suggested I visit
even bought a great watch from totte here who is the finest of gentlemen!
pleased to meet you all
Du måste vara med på nästa vintage g2g. Att få se din samling med egna ögon vore riktigt häftigt.
Lägg ut din fråga i Hemslöjd, modd och fix. Jag tror det finns fler meckare där.Ingen av er Enicar samlare som har packning till glaset till Sherpa 320?
Köpte rätt dimension från Cousins men urmakaren vågar inte klämma dit glaset då packningen verkar vara för tjock.
Vore för tråkigt då jag slet som ett djur med glaset och leta delar.
I värsta fall får jag limma glaset.
Säkert de grymmaste visarna jag någonsin sett.Fel bezel men väldigt fin i övrigt
Wow! Top condition!!
Tack! Det har varit mycket pill med denna så det känns extra skönt att äntligen kunna använda den.
Dra åt fan vilken låda! Måste få klämma och drägla nån vacker dagDet är roligt att samla på Enicar!
Tjingar Super Jet:en om den får för sig att lämna3 kronografer på gång och då åker dykarna ut i restboxen