ohh noos, det var det jag behövde hahaJag har några Enicar kronor liggande om någon skulle behöva en, dock gick de sista stora superkompressor kronorna till USA.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
ohh noos, det var det jag behövde hahaJag har några Enicar kronor liggande om någon skulle behöva en, dock gick de sista stora superkompressor kronorna till USA.
Det var ingen dålig samlig, bra samlatNågra Enicar ur min samling..om det är någon som har en tachy bezel i bra skick till en sherpa graph så hör av er.
Hatten av!! WowNågra Enicar ur min samling..om det är någon som har en tachy bezel i bra skick till en sherpa graph så hör av er.
Det var det jävligaste! Mäkta imponerad nu. Trodde jag var den ända med Sherpa Graph på forat. Din Jet Graph mfl är förbaskat bra. Är det en Mark II eller III din Graph den sista?Några Enicar ur min samling..om det är någon som har en tachy bezel i bra skick till en sherpa graph så hör av er.
Pang! Tack för att du delar med digNågra Enicar ur min samling..om det är någon som har en tachy bezel i bra skick till en sherpa graph så hör av er.
Härlig samling! Har länge nosat på enicar men inte tagit steget, kanske dags snartNågra Enicar ur min samling..om det är någon som har en tachy bezel i bra skick till en sherpa graph så hör av er.
Fantastiskt trevlig samling, ser fram mot fler bilder och gärna på Supertest Sherpa Diver 600...Några Enicar ur min samling..om det är någon som har en tachy bezel i bra skick till en sherpa graph så hör av er.
Mumma!På gång, ingenting..(Garnix). Byte till rätt sub-second och vi är där. Fler bilder när den är klar!
Crazy nice condition on this ones! Is it a Mk 1 to the right? It looks almost NOS...