Sebastard
Diamant
Jaha my bad, missade detHehe nu menade jag @AdmAndrssn som tänkte byta ut länkenJag snackade en hel del med din bror om den där, jättefint skick!
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Jaha my bad, missade detHehe nu menade jag @AdmAndrssn som tänkte byta ut länkenJag snackade en hel del med din bror om den där, jättefint skick!
Känner dock lite likadant som @Sebastard att den kompletterar klockan liksom, och skulle nog ångra mig om jag sålde den separat!Hehe nu menade jag @AdmAndrssn som tänkte byta ut länkenJag snackade en hel del med din bror om den där, jättefint skick!
Stört cool klocka! Minns denna från mina första stapplande steg in i vintageträsket, den hjälpte (själpte?) Mig in i fördärvet kan man sägaUthämtad från farbror urdoktorn. Lite prylar i verket bytta och en ny svart originalkrona köpt från Ungern. Mer än nöjd!
![]()
Enicar Sherpa OPS
Ja den är cool som attan. Sitter som en smäck på armen dessutom, ska bara få tag i ett Tropic så är jag hemmaStört cool klocka! Minns denna från mina första stapplande steg in i vintageträsket, den hjälpte (själpte?) Mig in i fördärvet kan man säga![]()
Oj nej vet ej om det var just det här exet men modellen som jag såg här på KS för länge senJa den är cool som attan. Sitter som en smäck på armen dessutom, ska bara få tag i ett Tropic så är jag hemma
Menar du att du har fingrat på just denna? Köpte den av @Highvalley för snart ett år sen.
Den kommer med på nästa vintage gtg så får du klämma och cirkeln kan slutas.Oj nej vet ej om det var just det här exet men modellen som jag såg här på KS för länge sen![]()
Härligt! Hoppas på snart då!Den kommer med på nästa vintage gtg så får du klämma och cirkeln kan slutas.![]()
Det måste ha varit ett annat exemplar. Har inte haft nöjet att träffa dig vad jag vet. Och det finns åtminstone ett par OPS ytterligare på forumet har jag för mig.Oj nej vet ej om det var just det här exet men modellen som jag såg här på KS för länge sen![]()
Grattis! Den var ju asläcker!Fick denna i julklapp.
![]()
Tack. Så är det när man har snälla barn.Grattis! Den var ju asläcker!
Fantastisk! Gz!!Sherpa Graph Mark IV från 60-talet. Galet nöjd med denna!
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Vilken drömklocka!Sherpa Graph Mark IV från 60-talet. Valjoux 72 och Super Compressor boett, kan det bli bättre? Galet nöjd med denna!
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Den är så förbannat bra. Grattis!Sherpa Graph Mark IV från 60-talet. Valjoux 72 och Super Compressor boett, kan det bli bättre? Galet nöjd med denna!
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Lådan har fått en ny lyster, stort grattis !!!Sherpa Graph Mark IV från 60-talet. Valjoux 72 och Super Compressor boett, kan det bli bättre? Galet nöjd med denna!
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Bra drömnivå på den där asså... Grym på vit tropic!Sherpa Graph Mark IV från 60-talet. Valjoux 72 och Super Compressor boett, kan det bli bättre? Galet nöjd med denna!
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()