Sebastard
Diamant
Stiligt! Lätt att bli hookedFörsta Eincar. Väldigt nöjd
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Stiligt! Lätt att bli hookedFörsta Eincar. Väldigt nöjd
Verkligen! Riktigt genomarbetat designspråk och egensinnighet. Så här ser min trio ut.Jo de har en hel del snygga originella modeller.
Är det alarm på de två vänstra?Verkligen! Riktigt genomarbetat designspråk och egensinnighet. Så här ser min trio ut.
Vilka menar du är top of the line-modeller och vad är svindyrt? Jag vill lära, därav mina små frågor.De svindyra top of the linemodellerna är snygga. Sen är de ganska ordinära.
Antar att han syftar på Sherpa bland annat.Vilka menar du är top of the line-modeller och vad är svindyrt? Jag vill lära, därav mina små frågor.
Ok tack, då förstår jag vilka som räknas som toppmodeller. Vad är då svindyrt i dessa sammanhang? Jag ser allt från 1000-10000 kr. Är en svindyr sherpa värd 7000 kr?Antar att han syftar på Sherpa bland annat.
Ja, ja syftar på seabastards skönheter. Inte alls avis.Antar att han syftar på Sherpa bland annat.
Hade den varit någon mm större hade jag utan att tveka haft en sån och aldrig släppt den. 34mm (trots luggarna) blir för smått på mig. Klart en av dom snyggaste dom gjort.Nu försvinner min utomlands, tyvärr. Hade hoppats på att den skulle ha stannat.
Synd, riktigt fin den där!Nu försvinner min utomlands, tyvärr. Hade hoppats på att den skulle ha stannat.
Ja, riktigt fin. Den försvann samma dag som annonsen kom upp på chrono24. Sorglig känsla, men nu är det gjort. Jag har ju fått njuta ett tag.Synd, riktigt fin den där!
Förstår. Tagit sig en bit. Från USA via Sverige och nu vidareJa, riktigt fin. Den försvann samma dag som annonsen kom upp på chrono24. Sorglig känsla, men nu är det gjort. Jag har ju fått njuta ett tag.
Bra jagat! Hoppas den stannar till nu.Förstår. Tagit sig en bit. Från USA via Sverige och nu vidare
Ta bort bandet och kolla mellan luggarna, kan vara någon sorts fjäderbelastad bakboett, har en svag aning om att jag mekade med en Enicar med en sådan lösning.Hej alla Enicar entusiaster!
Är det någon som vet hur man öppnar denna? Försökte bända försiktigt i de fyra hålen med en liten skruvmejsel men den greppade inte då locket inte tycks ha nåt ’överhäng’. Tacksam för hjälp!
Shit vad bra!
Omotiverat dåligt tryck i denna tråden.
Bidrar med en liten bild. Bara för att...
Tackar!Shit vad bra!
Den där patinan är ju ifs perfektTackar!
Ja, den är faktiskt inte alls dum. Vem har sagt att allting alltid måste vara perfekt?