Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Supersnygg (nu är jag partiskt eftersom jag har två likadana).Jag har också en gammal Lagonda som jag köpte på en samlarmarknad för några hundralappar:
Grym!Första Lagondan för min del - en Lagonda Supercompressor! Inut spinner ett ETA 2472. Sleten å härlig. Dessvärre relumad..
Här kommer min! Ledsen för taskig bildkvalitet men förutom lite repigt glas fungerar den kanon!
Vet inte vad "tratten" är - men antagligen är svaret nej - fick den av farsan (loppisfynd) för ca 10år sedanDen som låg på tratten?
Aha! Tratten = Tradera, låg en hyfsat lik där nu i veckan, men ser nu att den hade röd sekundvisare till skillnad från din svarta!Vet inte vad "tratten" är - men antagligen är svaret nej - fick den av farsan (loppisfynd) för ca 10år sedan
Jag hoppas kunna visa upp den imorgonAha! Tratten = Tradera, låg en hyfsat lik där nu i veckan, men ser nu att den hade röd sekundvisare till skillnad från din svarta!
http://www.tradera.com/item/190116/253988353/lagonda-dykarur#view-item-main
Du som knep den alltså, hade den i minneslistan!Jag hoppas kunna visa upp den imorgon
Ja, jag diggade den som fan så det fick bli ett köp, blev lite i överkant kan jag tycka men vi får se om den är värd det när jag fått den. Hoppas den ligger på lådan när jag kommer hem.Du som knep den alltså, hade den i minneslistan!
Är du intresserad av en fjärde så kan jag tänka mig att avyttra min för den används i stort sett aldrig. Du kan se den längre upp på den här sidan.Ja, jag gillar ju denna variant. Så när möjligheten att ropa in en tredje på Tradera för en rimlig peng så slog jag till.
Inte helt omöjligt. Ska fundera lite.Är du intresserad av en fjärde så kan jag tänka mig att avyttra min för den används i stort sett aldrig. Du kan se den längre upp på den här sidan.
/C
Gör du så, den ligger i tryggt förvar och väntarInte helt omöjligt. Ska fundera lite.
Ja, jag gillar ju denna variant. Så när möjligheten att ropa in en tredje på Tradera för en rimlig peng så slog jag till.
Nyförvärvet i mitten på perlon.
Snygg line-up, bland de vackraste Lagonda gjort!
Den är förjävla stadig den där. Wow. Rycker i SC-nerven så fort jag ser den.Första Lagondan för min del - en Lagonda Supercompressor! Inut spinner ett ETA 2472. Sleten å härlig. Dessvärre relumad..
Jösses, vilken krispigt fin tavla - bra där!En som jag inte delat i den här tråden tidigare.
Tack, ja tavlan är nästan perfekt. Alltid kul att byta glas på äldre klockor och sedan är de skruvade omegaluggarna i stål som grädde på moset.Jösses, vilken krispigt fin tavla - bra där!