Det är lätt att hitta ny till denna om så behövs. Gissar på spiralen eller tappen på balansbommenLämnade in morfars gamla klocka hos Farfars Klocka igår, så nu ska vi se om den inte börjar snurra igen! Balansen var trasig
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Det är lätt att hitta ny till denna om så behövs. Gissar på spiralen eller tappen på balansbommenLämnade in morfars gamla klocka hos Farfars Klocka igår, så nu ska vi se om den inte börjar snurra igen! Balansen var trasig
#kämpaTrevlig 35:a som jag bytte glas på men går som en påse nötter.. så ytterligare en klocka att lägga i den stora högen av klockor som väntar på service
#flerprojektkommerinänvadjaghinnerhantera #faktisktalldelesförmångaprojekt #menmanskajuhaenhobbysennärmanbliräldreoxå
Den e så nedrans bra den där!Denna blev trevlig på Atelier Romane band...
Men blir inte klok på om jag fick rätt band (grå) eller Taupe...
Tack!Den e så nedrans bra den där!
Sjukt cool klocka! Hög vill ha faktor på den där.Kom på att jag inte postat min Navigator 817 här än. Tillverkad i slutet av 60-talet (68-69?). Inuti tickar Lemania 872.
Härlig klocka.Tänkte jag skulle lägga ut min navigator som jag kommit över.
Seastar Navigator med Valjoux 7734 från tidigt 70 tal(?)
Ja den var grym! Var med lite på Tratten meen har köpt så mkt så kastade in handduken tidigt! Grattis, jättefin!Fick hemma denna underbara pointerdate idag
Jag också egentligen, men kunde inte släppa denJa den var grym! Var med lite på Tratten meen har köpt så mkt så kastade in handduken tidigt! Grattis, jättefin!
Ser lovande ut, wristshot please!Hittade ett tunnt, svart Tissotband att matcha denna enkla klocka som har så många trevliga kvaliteter; zontavla, boettform, alphavisare etc..
Förtar helt glädjen i att köpa dyrare ur
Galet fin patina! Väl värd att serva.Trevlig 35:a som jag bytte glas på men går som en påse nötter.. så ytterligare en klocka att lägga i den stora högen av klockor som väntar på service
Splendid, looking sharp! Glöm inte att även addera roulettedatum till modellens fördelarTackar tackar!
WS
TnxSplendid, looking sharp! Glöm inte att även addera roulettedatum till modellens fördelar
Tackar tackar!
WS
Wow, riktigt bra!Pointerdate)
Så smakfullt åldrad, vackert att se!Pointerdate)