Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Grymt bra serie! Skådespelarna är top notch!Westworld!!!!!!!
Nån som vet om Viaplay har senaste säsongen av Walking dead? Vet inte om jag ser fel, men hittar bara 5 säsonger. Har för mig de hade alla?
Jag kommer inte ihåg vilken kanal, Sjuan kanske, visade nya avsnitten. Men i dagens tv-tittande så är det bara jobbigt att inte kunna se det man vill se och när man vill se detBåde säsong 6 och 7 verkar svåra att få se verkar det som. Jag, som inte sett serien innan, har precis plöjt säsong 1 på HBO och som har ju bara 5 säsonger. Säsong 6 verkar typ bara SF Anytime ha, 19 sek per avsnitt...
...ja, ja. Ett senare problem för mig!
Sjukt att man fastnar för en sån serie, trots att hela programidén är kopierad. Det är verkligen som homeland/house of cards/24 fast sämre.Designated survivor på neflix är en hygglig söndagsserie. En blandning av 24 och homeland. inte lika hög kvalitet dock.
Nån som sett black mirror?
Längtar till säsong 2!Kan rekommendera The Crown på netflix. Oerhört välproducerat!
Håller med till hundra. Var väldigt snyggt gjordKan rekommendera The Crown på netflix. Oerhört välproducerat!
Designated survivor på neflix är en hygglig söndagsserie. En blandning av 24 och homeland. inte lika hög kvalitet dock.
Nån som sett black mirror?
Idag skall ni se The OA på Netflix. Vi sträck-kollade åtta avsnitt igår, tolvåriga sonen satt som förstenad! ( det är ett mycket gott betyg! )
http://www.imdb.com/title/tt4635282/
Har ni sett House of Cards på Netflix?Jag och frun har precis sett klart The Crown (bra) dessförinnan Homeland (mkt bra!) och innan det The Americans (bra) och The Nightmanager (mkt bra).
Någon som kan tipsa om vad vi kan se nu? Dvs lite relaterat till ovan. Helst på Netflix eller CMore.
Då kollar vi den, tack för tipsetSinnessjukt bra...
Annars är Zoo riktigt bra
Jag och frun har precis sett klart The Crown (bra) dessförinnan Homeland (mkt bra!) och innan det The Americans (bra) och The Nightmanager (mkt bra).
Någon som kan tipsa om vad vi kan se nu? Dvs lite relaterat till ovan. Helst på Netflix eller CMore.
Börjar titta på The Nightmanager nu. Hoppas verkligen att snacket om Tom Hiddlestone som nästa Bond stämmer...han skulle passa som handen i handsken.
Har du sett breaking bad kan du sluta titta på serier. Så blev det tyvärr för mig..Tjäna!
Såg med stort vemod och förtjusning sista avsnittet av Breaking bad idag och nu finns ett tomrum att fylla!
Vad ska vi börja plöja nu?
Förslag mottages tacksamt! Kollar eller har kollat: GOT, SOA, Mad men, Walking dead, Entourage, så dessa går bort.
Och för att ge lite och inte bara ta, så vill jag starkt rekommendera Breaking bad, 100 poäng!
Tjäna!
The Shield. Den enda serie, förutom Breaking Bad, som jag på rak arm tycker håller från första till sista avsnitt.Har du sett breaking bad kan du sluta titta på serier. Så blev det tyvärr för mig..