Den här verkar vara vara skön från HBO.
Ni som sett den - gillar ni den?
Har sett två första. Inte superimpad.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Den här verkar vara vara skön från HBO.
Jag tycker den har potential (3avs). Dock får jag studiokänsla av scenerna utomhus + att den känns lite för skitig. Men Brittisk och med en annorlunda historia så ska jag ge den att par avsnitt till innan den avfärdas.Ni som sett den - gillar ni den?
Har sett två första. Inte superimpad.
Den är bra, men den har några år på nacken.The knick, året bästa serie. Kollar via HBO. Så jävla bra enligt mig som älskar historia, religion och mänsklighetens resa, specifikt denna från 1900talets Amerika (New york) där den utspelar sig. Bra musik, klädsel, hattar och mustascher m.m. historiskt rik helt enkelt .. se den fängslande http://m.imdb.com/title/tt2937900/
The Expanse är riktigt bra, nu är jag svag för Sience fiction, men ändå. OA var också mkt bra. Tittar på Designated Survivor och gillar den. Dirk Gently var kul (gammalt Douglas Adams fan). Jag är rätt ny med dessa serier då vi tidigare bara haft mark-TV men nu Netflix och Viaplay.
Sett Suits som jag gillade, men blev lite långrandig. Vill inte ha evighetsserier utan en eller två säsonger gillas. Vad skall jag titta på näst?
Haha, låter tyvärr inte som min kopp teKika på Santa Clarita Diet på Netflix, mycket väl spenderad tid. Lite zombie, mycket blod och en hel del garv!
Haha, låter tyvärr inte som min kopp te
Såg trailern och var inte sugen alls. Men började kolla och såg helak säsongen i ett nafs hehe riktigt rolig den där santa clarita diet!
The Expanse är riktigt bra, nu är jag svag för Sience fiction, men ändå. OA var också mkt bra. Tittar på Designated Survivor och gillar den. Dirk Gently var kul (gammalt Douglas Adams fan). Jag är rätt ny med dessa serier då vi tidigare bara haft mark-TV men nu Netflix och Viaplay.
Sett Suits som jag gillade, men blev lite långrandig. Vill inte ha evighetsserier utan en eller två säsonger gillas. Vad skall jag titta på näst?
Kanske Stranger Things på Netflix kan vara något? Finns bara en säsongvän så länge, (8 avsnitt), men säsong två är på gång.
Sköna retrovibbar a´la 80-tal och det vimlar med referenser från ET, Wargames, Stand by me m.m., m.m. plus inslag av sci-fi.
"The series was released on Netflix on July 15, 2016. It received critical acclaim for its characterization, pacing, atmosphere, acting, soundtrack, directing, writing and homages to 1980s genre films."
Såg säsong 1+2 för över ett år sen tror jag.. heeelt hooked. Sjukt bra .Har sett osunda mängder utav The 100 på netflix. Vet inte om jag ska erkänna mig lurad/hjärntvättad, eller bara fortsätta knarka serien då det finns typ 3 säsonger till. Varje avsnitt är som vilket givet säsongsavslut som helst. Eller är den dålig egentligen? Har jag tappat bort min kräsna seriesmak och lurats av billiga produktions trix?
-I huvudet på en The 100 tittare..
Skönt med medhåll.. Jag fick känslan, som om jag omedvetet sjunkit in i nån gammal "skilda världar" koma där ett tagSåg säsong 1+2 för över ett år sen tror jag.. heeelt hooked. Sjukt bra .
Säsong tre finns tror dem börjat smyga in på säsong 4.. jag säger tummer upp..
Skönt med medhåll.. Jag fick känslan, som om jag omedvetet sjunkit in i nån gammal "skilda världar" koma där ett tag
Arrested development som finns på Netflix är hur kul som helst Det gjordes fyra säsonger mellan 2003-2006 och 2013 kom det en femte säsong.
Kanske Stranger Things på Netflix kan vara något? Finns bara en säsongvän så länge, (8 avsnitt), men säsong två är på gång.
Sköna retrovibbar a´la 80-tal och det vimlar med referenser från ET, Wargames, Stand by me m.m., m.m. plus inslag av sci-fi.
"The series was released on Netflix on July 15, 2016. It received critical acclaim for its characterization, pacing, atmosphere, acting, soundtrack, directing, writing and homages to 1980s genre films."
Säg fuck the what? Prison Break börjar idag igen.
Prison Break är tillbaka och redon för den största flykten. Sju år senare, tack vare information från T-Bag upptäcker Lincoln och Sara att Michael fortfarande lever i ett fängelse i Jemen.
Nej, det är inget skämt!