• Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

    Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.

    Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.

    Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!

    /Hook & Leben

Tips på tv-serie

RobertD

Ingenting
2-Faktor
Vi såg första avsnittet av The Young Pope med Jude Law på CMore igår. Helt okej, men inte kanon. Får väl ge den ett par avsnitt till innan det går att göra en ordentlig bedömning.
 

Clark Kent

Patek
2-Faktor
Har börjat titta på Supergirl på HBO. Ganska besviken faktiskt...stort fan av DC Comics och Marvel men här är manus tyvärr riktat mot 13-åringar.
 

RobertD

Ingenting
2-Faktor
Jag kan meddela att The Young Pope inte har lyft efter tre avsnitt, och att vi därmed kommer att leta efter något annat. Jag tror att "The OA" på Netflix blir vad vi testar. Verkar ha bra omdömen.
 

Veratio

Cartier
Sett The OA i helgen, efter rekommendation i denna tråd. Jäkligt fin serie, huvudpersonens sätt att berätta en historia får en nästan att sitta framåtlutad ibland. Mycket nöjd, gillade den skarpt!
 

Clark Kent

Patek
2-Faktor
Tänkte beta av ett gäng klassiker och har börjat med "Six feet under" som finns på HBO. Har bara kommit till avsnitt fyra men fy f-n så bra det är!

 

RobertD

Ingenting
2-Faktor
Jag kan meddela att The Young Pope inte har lyft efter tre avsnitt, och att vi därmed kommer att leta efter något annat. Jag tror att "The OA" på Netflix blir vad vi testar. Verkar ha bra omdömen.

Citerar mig själv då vi såg första avsnittet av The OA igår. Halvvägs in kändes det lite sådär, men mot slutet tar avsnittet en (i vår mening) mycket positiv vändning och vi kände båda två något av ett "Halleluja"-moment (för att citera allas vår Kishti Tomita). Ser fram emot avsnitt två, troligtvis ikväll. Baserat helt och hållet på piloten kan jag iaf än så länge rekommendera serien! :)
 

Clark Kent

Patek
2-Faktor
Är det någon som har börjat titta på Santa Clarita Diet på Netflix? Verkar ju hyfsat småstörd och Timothy Olyphant är en favorit.
OBS!!! Varning för känsliga att titta på trailern!!!

 

IlGattopardo

Cartier
2-Faktor
Inväntar Versailles säsong 2.
Började titta på Shooter men tröttnade lite, anar att det är en evighetsserie...(?)
För den som gillar It's Always Sunny... kan jag tipsa om att Sweet Dee är huvudperson i en ny serie - http://www.imdb.com/title/tt5638056/ - lite rolig ibland.
Har börjat slötitta på Californication som jag har sett innan men nu kan jag hoppa över de tråkiga delarna.
 
D

Deleted member 4412

Guest
Pinsamt att erkänna men Skam på Svtplay plöjdes snabbt igenom. Finns ett skäl till att det är den mest sedda serien på Svtplay by far..
 
Topp