Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Fan vet, har alla avsnitt på dvdDå finns det hopp! Finns den på Netflix eller Viaplay?
Då finns det hopp! Finns den på Netflix eller Viaplay?
Börjar titta på The Nightmanager nu. Hoppas verkligen att snacket om Tom Hiddlestone som nästa Bond stämmer...han skulle passa som handen i handsken.
Har ni sett House of Cards på Netflix?
Myket bra!
Vill ni se engelska kriminalserier rekommenderar jag varmt Marcella och The Fall på Netflix.
+1. Kollade klart den i torsdags, helt klart värdig kandidat som nästa 007.Klar med The Nightmanager Inte fantastisk, men helt klart mycket sevärd och jag är nu än mer övertygad om Hiddlestones Bond-kvalitéter.
Okej! Har sett alla säsonger och gillar serien skarpt!Första säsongen av HoC var grym. Andra blev lite väl urspårad tyckte vi. Det blev lite väl orealistiskt, på något sätt.
Hade ni sett OITNB?Jag kan meddela att The Young Pope inte har lyft efter tre avsnitt, och att vi därmed kommer att leta efter något annat. Jag tror att "The OA" på Netflix blir vad vi testar. Verkar ha bra omdömen.
Hade ni sett OITNB?
Ska också ge The OA en chans. Såg första avsnittet för ett tag sedan
Jag kan meddela att The Young Pope inte har lyft efter tre avsnitt, och att vi därmed kommer att leta efter något annat. Jag tror att "The OA" på Netflix blir vad vi testar. Verkar ha bra omdömen.
Taboo har jag höga förhoppningar på. Synd bara att HBO´s app på Samsung Smart TV suger... :-(Taboo! Riktigt jävla bra, finns ett avsnitt ute
Har tittat på hela, riktigt bra och roligÄr det någon som har börjat titta på Santa Clarita Diet på Netflix? Verkar ju hyfsat småstörd och Timothy Olyphant är en favorit.
OBS!!! Varning för känsliga att titta på trailern!!!
Äh är väl inget pinsamt alls. Grymt jävla bra seriePinsamt att erkänna men Skam på Svtplay plöjdes snabbt igenom. Finns ett skäl till att det är den mest sedda serien på Svtplay by far..
Suckade varje gång sambon satt och kollade på det. "Vad är det för tonårstrams" Nu sitter jag själv helt hookedPinsamt att erkänna men Skam på Svtplay plöjdes snabbt igenom. Finns ett skäl till att det är den mest sedda serien på Svtplay by far..
Samma sak här så hon såg om den med mej hahaSuckade varje gång sambon satt och kollade på det. "Vad är det för tonårstrams" Nu sitter jag själv helt hooked
Pinsamt i form av att det knappast är nåt jag självmant skulle väljaÄh är väl inget pinsamt alls. Grymt jävla bra serie