en VPN öppnar upp mycket gratis!!!Testat det som BBC One producerar? Nästan alltid riktigt bra.
finns mycket bra på BBC iplayer, chanel4 i uk har med en del bra saker
sen NRKtv har mycket bra med!
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
en VPN öppnar upp mycket gratis!!!Testat det som BBC One producerar? Nästan alltid riktigt bra.
Precis börjat titta på den. Bra hittills.Jag är avis på folk som ännu inte sett "Peaky Blinders" än, hade gärna haft den framför mig. Så jäkla snygg, brutal handling och Tom Hardy i en av sina bästa roller någonsin, som judisk-ortodox spritsmugglargangster. Se se se!
Många Casio vill jag minnas.Efter att ha låtit den sjunka in lite, så har jag bestämt mig för att rekommendera "Devs" på HBO. (Jag är lite sen, jag vet, den dök väl upp i våras nån gång, men jag såg den först nu.) Mini-serie på bara 8 avsnitt. Sci-fi får man väl kalla det, i en inte alltför avlägsen framtid (kanske?)... historien bygger på rätt långtgående hypoteser om kvantdatorer, men låt inte det avskräcka, det används mest som ett verktyg för att ställa närmast filosofiska frågor, så man behöver inte begripa sånt egentligen.
För jag tror inte man ska tolka den som att de hävdar att vårt universum faktiskt fungerar som de påstår, de ställer snarare frågan, "tänk om det är så? Kan det vara så?". Väldigt välspelad, välskriven, och bland det snyggaste jag sett på länge rent visuellt. (Får mig att längta tillbaks till San Francisco... ) Fantastiskt soundtrack. Och den bjuder på en del överraskande vändningar i handlingen...
Det figurerar klockor i den dessutom, flera av rollerna bär armbandsur. Tyvärr får man inte någon närmare titt på de flesta, bara en Seiko som har en framträdande roll i första avsnittet...
Glöm inte att the haunting of bly manor kommer imorgon! föregångaren the haunting of hill house är bland det bästa jag sett i skräckväg!
Jag älskade de första avsnitten sedan tycker jag den ballade ur fullkomligt. Finns dock en scen i den när de river väggen och det i bakgrunden finns ett ansikte för en kort sekund. Kan fortfarande få panik när jag tänker på det.
Hoppas att den nya blir lite mer suggestiv i stämningen.
Håller med, har kollat några avsnitt o den är fruktansvärt bra hittills!Precis plöjt klart Queen`s Gambit på Netflix. Otroligt bra serie som jag inte kan rekommendera mer. Kan inte påminna mig om något bättre jag sett sedan Sopranos. Nu är jag schackspelare sedan min farfar lärde mig som liten grabb men serien gillades stort av hustrun som inte spelat. 8,9 på imdb säger en hel del. Se den!
Precis plöjt klart Queen`s Gambit på Netflix. Otroligt bra serie som jag inte kan rekommendera mer. Kan inte påminna mig om något bättre jag sett sedan Sopranos. Nu är jag schackspelare sedan min farfar lärde mig som liten grabb men serien gillades stort av hustrun som inte spelat. 8,9 på imdb säger en hel del. Se den!