Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Instämmer! Har aldrig gillat det tyska språket, men man glömmer ganska snabbt bort det eftersom serien är väldigt gripande. 10/10Dark (tysk-serie) sjukt braa, 10/10, handlar om time-travel.
What? Har ett avsnitt kvar som ska spisas ikväll! Näst sista var ju lite konstigt tycker jag. Men serien är grym!Så har man sett sista (3:e) säsongen av "Dark"... fantastisk serie, men...
Haha håller med, grymt bra men dom borde döpa om den till lost för det är vad jag va majoriteten av sista säsongenSå har man sett sista (3:e) säsongen av "Dark"... fantastisk serie, men...
Vi har precis påbörjat andra säsongen och jag är nog på gränsen att ge upp den tyvärr. Inga större problem med att fatta vad som pågår men det känns som att manusförfattarna bara slänger en massa wtf-moments på skärmen utan att själva veta vart storyn är på väg.Så har man sett sista (3:e) säsongen av "Dark"... fantastisk serie, men...
Håll ut, håller med det du säger men dom löser det faktist bra tillslut.Vi har precis påbörjat andra säsongen och jag är nog på gränsen att ge upp den tyvärr. Inga större problem med att fatta vad som pågår men det känns som att manusförfattarna bara slänger en massa wtf-moments på skärmen utan att själva veta vart storyn är på väg.
Faktum är att det inte är så. Enligt alla uppgifter jag har sett så var den planerad från början till slut, 3 säsonger. Det hänger ihop (om än på de mest oväntade och komplicerade vis) och tar slut.Vi har precis påbörjat andra säsongen och jag är nog på gränsen att ge upp den tyvärr. Inga större problem med att fatta vad som pågår men det känns som att manusförfattarna bara slänger en massa wtf-moments på skärmen utan att själva veta vart storyn är på väg.
Faktum är att det inte är så. Enligt alla uppgifter jag har sett så var den planerad från början till slut, 3 säsonger. Det hänger ihop (om än på de mest oväntade och komplicerade vis) och tar slut.
inga spoilers tack , ska se 3:e snart, men Dark är verkligen en av mina favoriterSå har man sett sista (3:e) säsongen av "Dark"... fantastisk serie, men...
Den är snygg som få, grym produktion, men mitt största problem, tror jag, är att jag känner absolut ingenting för någon av karaktärerna. Dom är skrivna som pappfigurer som rör sig genom en skitsnygg och väldigt konstig yta. Ska ge säsong 2 en chans och se om det ändras.inga spoilers tack , ska se 3:e snart, men Dark är verkligen en av mina favoriter
Just mini-serier brukar Britterna vara bra på...Lite OT men tycker det blir svårare och svårare att hitta något vettigt att titta på. Har väldigt höga krav på kvalitén av en serie och jag tycker att det produceras väldigt mycket i mellansegmentet som varken är bra eller dålig där fokus känns att få till en till säsong snarare än att avsluta på topp.
Görs alldeles för lite mini-serier som har ett en begränsning på avsnitt och ett förutbestämt slut. Tänker då på, chenobyl, band of brothers, the spy, the plot against america osv
Har binge-kollat Mindhunter precis, riktigt bra serie på netflix. För alla som gillade den kan jag rekommendera Chiefs från 1983. Ska nog hälla upp ett glas Jack D och se om den för jag vet inte vilken gång i ordningen idag. Tror att det är den bästa seriemördar-serie jag sett.
https://www.imdb.com/title/tt0084997/reference
Ska även sprätta plasten på True Detective season 3. Någon som sett?
Var hittar du denna?Gangs of London, sett tre avsnitt än så länge och den växer tycker jag. Lite som Peaky Blinders fast i modern tid.
Hur säger man... utanför de vanligt tillgängliga streaming kanalerna.Var hittar du denna?
Åh fy hundan!!!Hur säger man... utanför de vanligt tillgängliga streaming kanalerna.
Lite OT men tycker det blir svårare och svårare att hitta något vettigt att titta på. Har väldigt höga krav på kvalitén av en serie och jag tycker att det produceras väldigt mycket i mellansegmentet som varken är bra eller dålig där fokus känns att få till en till säsong snarare än att avsluta på topp.
Görs alldeles för lite mini-serier som har ett en begränsning på avsnitt och ett förutbestämt slut. Tänker då på, chenobyl, band of brothers, the spy, the plot against america osv
Testat det som BBC One producerar? Nästan alltid riktigt bra.Just mini-serier brukar Britterna vara bra på...
*Just mini-serier brukar Britterna vara bra på...
Titta på Falsk Identitet på SVT Play. Slår 95% av det som är nämnt i denna tråd.Lite OT men tycker det blir svårare och svårare att hitta något vettigt att titta på. Har väldigt höga krav på kvalitén av en serie och jag tycker att det produceras väldigt mycket i mellansegmentet som varken är bra eller dålig där fokus känns att få till en till säsong snarare än att avsluta på topp.
och itvTestat det som BBC One producerar? Nästan alltid riktigt bra.