Detta uttalande förpliktigar!Falsk Identitet, slår ett slag igen. Är i topp med The Wire och Sopranos, all time.
(jag ska undersöka)
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Detta uttalande förpliktigar!Falsk Identitet, slår ett slag igen. Är i topp med The Wire och Sopranos, all time.
Japp! Har sett en hel del av den med, tyckte den var bra men kom på att jag missat Gomorrah så började där och fastnade hårt. Nu klar med alla 4 säsongerna som släppts och ska fortsätta med Suburra igen.Suburra är också klart sevärd
Uttalandet håller.Detta uttalande förpliktigar!
(jag ska undersöka)
Lovar, den var tom bättre andra gången, mycket bättre .. otrolig serie, saker jag trodde jag greppade första gången jag såg den, ändrade jag uppfattning om andra. Bara också hur man själv var/mådde när man såg, gjorde skillnad. De har nailat den, och den innehåller nog endast en enda scen som man eventuellt kan ifrågasätta lite. Går 100% i teorin absolut och även i verkligheten, men ..man hade nog fått försöka några ggr. Annars, 5 säsonger av genialitet.Detta uttalande förpliktigar!
(jag ska undersöka)
Jag har en kollega som jobbat mycket med utländska säkerhetstjänster som säger att den är riktigt nära verkligheten i många fall. Ruskigt bra serie. En rolig detalj jag hört är att alla agenters namn är svordomar som Kapten Haddock använt på franskaLovar, den var tom bättre andra gången, mycket bättre .. otrolig serie, saker jag trodde jag greppade första gången jag såg den, ändrade jag uppfattning om andra. Bara också hur man själv var/mådde när man såg, gjorde skillnad. De har nailat den, och den innehåller nog endast en enda scen som man eventuellt kan ifrågasätta lite. Går 100% i teorin absolut och även i verkligheten, men ..man hade nog fått försöka några ggr. Annars, 5 säsonger av genialitet.
Den detaljen avgjorde saken! Im going in!Jag har en kollega som jobbat mycket med utländska säkerhetstjänster som säger att den är riktigt nära verkligheten i många fall. Ruskigt bra serie. En rolig detalj jag hört är att alla agenters namn är svordomar som Kapten Haddock använt på franska
Det är en av mina absoluta favoritserier. Så välgjord, realistisk och rå.Hade av någon anledning missat Gomorrah men nu är det korrigerat, jisses vad bra.
Var finns den och vad heter de "på riktigt"?Falsk Identitet, slår ett slag igen. Är i topp med The Wire och Sopranos, all time.
Tack, hade ingwn aning om den!Det är en av mina absoluta favoritserier. Så välgjord, realistisk och rå.
Edit: Du vet väl att det också finns en film som släpptes typ 2019? Den ska knyta samman säsong 4 och kommande och sista säsong 5.
https://m.imdb.com/title/tt9048786/
Var finns den och vad heter de "på riktigt"?
Le Bureau des Légendes, https://www.svtplay.se/video/8467150/falsk-identitet/falsk-identitetVar finns den och vad heter de "på riktigt"?
Fint! Trodde filmen var helt fristående och har därför inte tänkt se den. Får man fråga vart du hittade den? Har sökt den torrentsida jag är medlem på utan att hitta den.Det är en av mina absoluta favoritserier. Så välgjord, realistisk och rå.
Edit: Du vet väl att det också finns en film som släpptes typ 2019? Den ska knyta samman säsong 4 och kommande och sista säsong 5.
https://m.imdb.com/title/tt9048786/
Oj, bra fråga. Jag letade som en galning när den släpptes och tror jag hittade någon reddit-tråd där någon länkade... om jag minns rätt.Fint! Trodde filmen var helt fristående och har därför inte tänkt se den. Får man fråga vart du hittade den? Har sökt den torrentsida jag är medlem på utan att hitta den.
Fick gå på originaltiteln, då dök den upp på torrentsidan. Tack ändå!Oj, bra fråga. Jag letade som en galning när den släpptes och tror jag hittade någon reddit-tråd där någon länkade... om jag minns rätt.
Fear är ganska ok, blir bättre efter någon säsong.Hållit mig från att skaffa HBO i ca 6-7 år. Idag skaffade jag mig det och inser att jag har alldeles för mycket att ta igen. Är väl bara att börja beta av listan antar jag.
True detective, Game of thrones, The Stand och Chernobyl ser jag mest fram emot. Den gamla Pestens tid har alltid varit en favorit.
Walking dead har jag sett på annat håll, Fear the walking dead har jag bara sett en eller ett par säsonger av så borde kanske börja där.
Fear är ganska ok, blir bättre efter någon säsong.
The stand ska jag börja se vad det lider.
Chernobyl är sevärd
True detective såg jag bara första säsongen, får nog ge den en chans till...
GoT.. ja vad ska jag säga.. imo slöseri med tid deluxe. Men det är min åsikt
Finns en del annat bra där också. His dark materials är helt ok, även om målgruppen är typ tonåringar. Jag tyckte ändå den var sevärd.
Plus en del annat
Avundsjuk att jag redan sett true detective och chernobyl som jag ser att du har på listan.Hållit mig från att skaffa HBO i ca 6-7 år. Idag skaffade jag mig det och inser att jag har alldeles för mycket att ta igen. Är väl bara att börja beta av listan antar jag.
True detective, Game of thrones, The Stand och Chernobyl ser jag mest fram emot. Den gamla Pestens tid har alltid varit en favorit.
Walking dead har jag sett på annat håll, Fear the walking dead har jag bara sett en eller ett par säsonger av så borde kanske börja där.
HBO är grymt enligt mig! Vill slå ett slag för The Undoing och Big Little Lies!Hållit mig från att skaffa HBO i ca 6-7 år. Idag skaffade jag mig det och inser att jag har alldeles för mycket att ta igen. Är väl bara att börja beta av listan antar jag.
Tack för tips! Ja, HBO har alltid varit grymma, även innan play. Har kört Netflix, Viaplay och Cmore. Sparat det bästa för vuxna till sist (HBO).HBO är grymt enligt mig! Vill slå ett slag för The Undoing och Big Little Lies!
Vissa serier kanske du sett på andra plattformar men som tidigare nämnts i tråden skulle jag lagt in;Tack för tips! Ja, HBO har alltid varit grymma, även innan play. Har kört Netflix, Viaplay och Cmore. Sparat det bästa för vuxna till sist (HBO).
Glömde helt bort:Hållit mig från att skaffa HBO i ca 6-7 år. Idag skaffade jag mig det och inser att jag har alldeles för mycket att ta igen. Är väl bara att börja beta av listan antar jag.
Älskade Westworlds första säsong men sen gick vi skilda vägar.Glömde helt bort:
Westworld (sevärd, om än lite skum)
Taboo (se ovan)
Carnivale (se ovan)
3e säsongen var bättre än 2a men mer flippad, typÄlskade Westworlds första säsong men sen gick vi skilda vägar.
Taboo var bra och Carnivale har jag missat, tack för tipset!
Jag har varit sjukt trött knarkserier efter Narcos men testade ZeroZeroZero i veckan och lär bli färdig med den innan söndag. Riktigt bra.ZeroZeroZero på HBO är jobbigt bra.
Tog ditt tips och såg första avsnittet här också. Klart lovande!Såg nyss första avsnittet av Damnation på Netflix. Gillar och hoppas att serien fortsätter vara så bra som första avsnittet var.