Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Då kan du köra Mindhunter efter den...Kanske redan omnämnd, men vi kör Manhunt Unabomber på Netflix. Sjukt bra tycker jag. Sista avsnittet ikväll. Så otroligt befriande med en serie på åtta avsnitt, sen klart. Mer miniserier åt folket!
Bra. Lite tramsig vid ett par tillfällen.Ni som sett, vad tycker ni om den nya serien om Snabba cash?
Vad tycker du specifikt är tramsigt?Bra. Lite tramsig vid ett par tillfällen.
Utan att spoila för mycket. När de blir rånade vid en leverans och det är skottlossningsscener en bra stund i och runt bowlinghallen med omnejd.Vad tycker du specifikt är tramsigt?
Jag har kommit 4 avsnitt in i den... Svårt att ge något riktigt utförligt omdöme än. Temat är pengar, "snabba cash", att försöka tjäna mycket snabbt. Och vad man moraliskt är villig att göra för att nå målet.Ni som sett, vad tycker ni om den nya serien om Snabba cash?
Håller med. Rätt kass, tycker jag.Utan att spoila för mycket. När de blir rånade vid en leverans och det är skottlossningsscener en bra stund i och runt bowlinghallen med omnejd.
@Vincentb har du också en sån?Blev en liten gaddning för ett tag sedan.
Cobra kai never dies!
men kallar du dig inte för kobra kai längre i den dära facebookgruppen där du leker att du är the urban gentry?Va?? Nej har en sån här..
Kallar du dig inte längre "Schmitza"...där du...ahh..ska inte ens gå in på det...(ge dig inte i leken )...men kallar du dig inte för kobra kai längre i den dära facebookgruppen där du leker att du är the urban gentry?
eller är det balanshjulet man ska kalla dig nu?
men jag har bara hört från folk om din gruppKallar du dig inte längre "Schmitza"...där du...ahh..ska inte ens gå in på det...(ge dig inte i leken )...