I väntan på Succession s3 började jag med Industry på HBO.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Det är väl så med många filmer och serier att ju mer haussade de blir desto mer besviken blir man. Undantag finns givetvis. Jag såg Queens gambit direkt när den kom och hade inte hört eller läst ngt om den och tyckte att den var grymt bra.Jakten på en mördare, SVT, avklarad. Riktigt bra tycker jag. Qeens gambit är helt okej, man jag förstår inte riktigt den galna hajpen med att börja spela schack efter den?
Den skildrar visserligen miljön runt att vara schackproffs under den eran, men spelet lämnas ju ganska oberört
Grannfrun har en av huvudrollerna i TBL, och riktigt bra även om man bortser från det
originalet ifrån Israel var riktigt bra...Tips, Your honor på HBO.
Var kan man se den?originalet ifrån Israel var riktigt bra...
Har 3 poliser i föreningen, enligt dom är TBL en förskönande beskrivning av stanKändes B från början men blev bättre. Kändes "äkta"...
Skulle inte se om jag inte bodde i Malmö numera.
har för mig den gick på Netflix... kan iof ha gått på svtplay, det var ett tag sedan. Den heter Your Honor och gick på Showtime såg jag efter lite googlandeVar kan man se den?
Industry var över förväntan, initialt var det sambon som arbetar inom finans som var intresserade men slutade med att jag var fast.I väntan på Succession s3 började jag med Industry på HBO.
Hela S2 var bra tycker jag, kollade i helgen. Man blir inte lika överraskad som i S1 men överlag så är det intressant och bjuder på en del skratt då det är rätt sjuka grejer.Jodå, Exit säsong 2 är nog minst lika skruvad som första säsongen. Såg de två första avsnitten för en stund sedan
Finns på HBO också för infoBörjade, mest i brist på annat, att kolla "Mayans" på Disney + /star. En spin off på "Sons of anarchy", som i mitt tycke gick ner sig rejält mot slutet.
Faktiskt över förväntan, och kan rekommenderas om du gillade SoA. Och kan vara bra att ha den serien färskt i minnet när du börjar kolla på den här.
Finns två säsonger, och den 3e ska tydligen ha premiär i USA nu i mars.
Var såg du hela S02? Hittar bara de två första avsnitten på SVT Play.Hela S2 var bra tycker jag, kollade i helgen. Man blir inte lika överraskad som i S1 men överlag så är det intressant och bjuder på en del skratt då det är rätt sjuka grejer.
Var såg du hela S02? Hittar bara de två första avsnitten på SVT Play.
SVT är ju ett skämt.NRK, Frun har norskt medborgarskap så bara för henne att logga in med motsvarande bank id. De släppte alla avsnitt där i fredags.
Men herregud vad dålig kvalitet det är på S02 - allt som är filmat framför green screen känns som ett dåligt examensarbete från en medioker filmskola. Man ser ju dessutom det gröna både här och där. Det förstör hela upplevelsen för mig.Jodå, Exit säsong 2 är nog minst lika skruvad som första säsongen. Såg de två första avsnitten för en stund sedan
Suburra är också klart sevärdHade av någon anledning missat Gomorrah men nu är det korrigerat, jisses vad bra.