Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Jag måste faktiskt tipsa om Vår tid är nu, en svensk serie som följer en grupp människor från krigsslutet 1945 till en bit in på 70-talet.
Främst handlar det om olika personer med anknytning till en restaurang i Stockholm, allt från ägarfamiljen till diskarna. Klasskillnader, kärlek, drama osv.
Mycket bra om jag själv får säga det. Speciellt om man har lite förkärlek till 'hur det var förr'.
Finns på Viaplay. Har 8.2 på IMDB.
Fick inte ihop detta först med fejkrollar då jag kopplade till Koreanska dramat Start-up som var sponsrade av Cartier. Men sen gick ljuset upp för mig att det var en annan serie ni sett.Jag gillade den. Kan du stå ut med en drös av fejkrollar så är det en bra slökollarserie.
Den e riktigt bra enligt mig. Vart finns S4?Ber om ursäkt om den varit uppe men Yellowstone med Kevin Costner som patriark i något som påminner om en modern version av Dallas men som utspelar sig i otroligt vackra vildmarksmiljöer är det bästa jag sett på länge!
Säsong 4 har precis börjat och S1-3 finns på C More (tyvärr bara i HD och med 2.0-ljud).
Paramount+ (Ingår i comhemplay)Den e riktigt bra enligt mig. Vart finns S4?
Jag tankar hem avsnitten. Perfekt att kunna välja 720, 1080, 2160 beroende på var man tittar.Den e riktigt bra enligt mig. Vart finns S4?
Yes, en av få serier som blir bättre för varje säsong.Ber om ursäkt om den varit uppe men Yellowstone med Kevin Costner som patriark i något som påminner om en modern version av Dallas men som utspelar sig i otroligt vackra vildmarksmiljöer är det bästa jag sett på länge!
Säsong 4 har precis börjat och S1-3 finns på C More (tyvärr bara i HD och med 2.0-ljud).
Som extra bonus kommer Yellowstone 1883 till julen. Som handlar om hur familjen kom dit och hur det utvecklade sig.Ber om ursäkt om den varit uppe men Yellowstone med Kevin Costner som patriark i något som påminner om en modern version av Dallas men som utspelar sig i otroligt vackra vildmarksmiljöer är det bästa jag sett på länge!
Ja sedan ryktas det om ytterligare en spin-off om ranchen 6666 som har en väldigt intressant historia.Som extra bonus kommer Yellowstone 1883 till julen. Som handlar om hur familjen kom dit och hur det utvecklade sig.
(Som extra tips, Major of Kingstown som är skriven av producenten till Yellowstone. Finns på Paramount)
Gillar den verkligen! En av mina favoriter också.Bojack Horseman.
En av de bättre serierna som gjorts enligt mig, verkar dock inte vara särskilt populär här i Sverige.
En humorserie som är otroligt djup och tragisk, kan inte komma på någon annan humorserie eller humorfilm med sådant djup.
Vilket avsnitt? = DKnutby, om du vill höra dig säga ”Wtf är det som händer???”
Tack! Tog ditt tips, 3 avsnitt in nu!Såg precis klart miniserien Vigil på svtplay, 6 delar, mycket bra kriminalare ombord på en ubåt.
Sevärd!
Om ni som jag har intresse för det antika Rom, så är serien "Rome" på HBO Max ett absolut måste!
+1Senaste säsongen av billions var bra.
Tack för tipset, som en blandning av family Guy och Californication.Bojack Horseman.
En av de bättre serierna som gjorts enligt mig, verkar dock inte vara särskilt populär här i Sverige.
En humorserie som är otroligt djup och tragisk, kan inte komma på någon annan humorserie eller humorfilm med sådant djup.
Någon som har sett Dopesick? Den finns på Disney+.
Blir rätt mörk ibland och andra gånger är det som att skaparna bara vill jävlas med en (tänker på undervattens-avsnittet).Tack för tipset, som en blandning av family Guy och Californication.
Det låter ju bra, väntar nog med abonnemang tills hela säsongen är ute.Väldigt intressant och upprörande, var beredd på att bli arg