1883
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Det låter ju bra, väntar nog med abonnemang tills hela säsongen är ute.
Frågan är snarare vilket avsnitt som inte ger den känslanVilket avsnitt? = D
Paramount+ (Ingår i comhemplay)
Tror det är samma. Jag söker bara efter programmet jag vill se och Yellowstone ligger därJag har comhem play. Hur kommer jag åt Paramount plus? Jag har bara Paramount kanalen.
Tror det är samma. Jag söker bara efter programmet jag vill se och Yellowstone ligger där
Tittar oftast via "TV-hub"
Comhem Play+ har Yellowstone.Då måste det finnas olika varianter av comhem play. Jag hittar det inte
Comhem Play+ har Yellowstone.
Aha, då har jag inte plus.
Prova Comhem Play+
"Är du kund hos Tele2, Comviq eller Boxer så bjuder vi på Comhem Play+ upp till 12 månader. Därefter 89 kr/mån. Avsluta när du vill."
Gomorrah säsong 5 (sista?) har kommit. Första avsnitten finns på HBO Max.
Om man har sett tidigare säsonger så rekommenderar jag starkt att man tittar på filmen L'immortale innan man påbörjar de 5e säsongen. Detta eftersom filmen knyter samman s4 och s5.
HBOMaxVart hittar man filmen?
Har inte sett den än och nu när jag letade närmare hittar jag den inte heller (i Sverige)Kan fortfarande inte hittta?
Har inte sett den än och nu när jag letade närmare hittar jag den inte heller (i Sverige)
Kanske går via Amazon uk eller HBOmax usa om man kör VPN?
Bör dock komma till HBO då serien precis kommit igång där igen, hoppas jag
Som jag väntat.
Gomorrah säsong 5 (sista?) har kommit. Första avsnitten finns på HBO Max.
Om man har sett tidigare säsonger så rekommenderar jag starkt att man tittar på filmen L'immortale innan man påbörjar de 5e säsongen. Detta eftersom filmen knyter samman s4 och s5.
Precis sett första delen. Verkar vara en av de bättre… Tack för förslag…Gillar du true crime så se Delhi Crime på Netflix, indiskt med otroligt bra skådespelare, och mycket intressant ur ett samhällsperspektiv.
Bästa serien jag sett på länge...
Är det värt att kolla igenom Huss? Har sett ett avsnitt.
Tänkte väl det