Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Ingen större skillnad, kanske något dyrare? Men det var 50 % reaRiktigt snygg!
Är det stor skillnad i Sverige och Dubai i pris?
Ingen större skillnad, kanske något dyrare? Men det var 50 % rea
Knep en sån här förra veckan, trevlig size och kvalite.
7 lax typ, var på reaPriiis?
Knep en sån här förra veckan, trevlig size och kvalite.
Tack! Verkar dock ej finnas kvar på Mulberrys sida och dom hade den inte i någon av butikerna i Stockholm sist jag ringde och frågade..Den är riktigt bra! Riktigt bra.
Är sugen!
Tack! Verkar dock ej finnas kvar på Mulberrys sida och dom hade den inte i någon av butikerna i Stockholm sist jag ringde och frågade..
Clipper är grymma, har en som jag fått av min pappa som han köpte när han var yngre, mysigt patinerad och helt enkelt bäst! Medium tycker jag räcker bra för helger.Fråga kring Mulberry Clipper - Vilken storlek bör man satsa på? Tänkt till weekend resor. Är Large för stor för carry-on? Hur står sig Medium mot exempelvis LV Keepall 55?
Ja medium funkar bäst för mig, behändig storlek, följer lätt med på planet som handbagage och till gymmet.Fråga kring Mulberry Clipper - Vilken storlek bör man satsa på? Tänkt till weekend resor. Är Large för stor för carry-on? Hur står sig Medium mot exempelvis LV Keepall 55?
Bra val! Har en exakt likadan
Åkte till landstället nyss, fick med mig ordenlig packning som räcker till början av nästa vecka och även en uppsättning träningskläder trycktes in.Fråga kring Mulberry Clipper - Vilken storlek bör man satsa på? Tänkt till weekend resor. Är Large för stor för carry-on? Hur står sig Medium mot exempelvis LV Keepall 55?
Jag använder mig utav en produkt som heter Renovateur från Saphir. Det är en minkoljebasserad kräm.Hur vårdar ni era läderväskor? Har nyligen inhandlat en läder portfölj och hade tänkt att använda den året om, i vått och torrt. Behöver jag rent av impregnera den för att den skall stå emot väta bättre, eller är det bara att låta den torka naturligt om den blir blöt?
... Antar att denna funkar bra till canvas, om det nu behövs att impregneras.Tack för svaren! Hur är det med canvas, behöver det impregneras?
Jag har använt den sprayen på canvas. Funkar bra tycker jag... Antar att denna funkar bra till canvas, om det nu behövs att impregneras.
Jag använder mig utav en produkt som heter Renovateur från Saphir. Det är en minkoljebasserad kräm.
Det är samma som Hermes läderskräddare använder. Duger det åt dom så duger det åt mig tänker jag .
Bild stulen från nätet.
Som all annan läder så även Keepall enligt mig så håll den ren o torka bort damm o smuts plus smörj in den, med lagom intervall beroende på hur du använder den, så lädret håller sig mjukt och följsamt.Behövet keepall behandlas?