Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Galet snygg.Kom idag den nya Keepall 55 Bandouliere i
Monogram Eclipse Canvas. Så läcker.
Riktigt vacker, blir inte mycket bättre än så där.Kom idag den nya Keepall 55 Bandouliere i
Kom idag den nya Keepall 55 Bandouliere i
1.150 GBPRiktigt fin, vad går en sådan loss på mellan tummen och pekfingret?
12700 krRiktigt fin, vad går en sådan loss på mellan tummen och pekfingret?
12700 kr
Snuskigt fet.Kom idag den nya Keepall 55 Bandouliere i
Brukar inte gilla LVs väskor i monogram, att de är otroligt skrikiga och posör (om vi nu kan säga så om oss klocknördar ) men denna var jävligt fin måste jag säga. Diskret och smakfull.Kom idag den nya Keepall 55 Bandouliere i
Idag fick jag in en Mulberry Clipper. Hade glömt hur coola dom är . I bland är det svårt att leva efter devisen "don´t get high on your own supply".
6700 köpte jag min ny för på Mulberry Birger jarlsgatan.Den var riktigt snygg! Vad går såna för ca?
Öppna plånboken nu chami...Den var riktigt snygg! Vad går såna för ca?
Är det någon som kan tipsa om en prisvärd beater? Canvas. Det långsikta målet är en fin väska i ljust läder, men
Helvete, det blir konstigt när man har börjat att skriva ett inlägg - som man sedan inte postar & glömmer bort det... För att sedan skriva ett tag senare & gamla inlägget hänger med.Den bästa beatern är en spöad Keepall. Den håller till och med sitt värde .
Denna är ju lätt det snyggaste som förekommer och för mig spöar den LV alla gånger.Är det någon som kan tipsa om en prisvärd beater? Canvas. Det långsikta målet är en fin väska i ljust läder, men
Öppna plånboken nu chami...
Den är väldigt fint, men priset är för högt för mig... Här är vad som verkar vara en trevlig väska från Ralph Lauren också. Lite mer nättare pris. 6.600:-Denna är ju lätt det snyggaste som förekommer och för mig spöar den LV alla gånger.
Ja den var också schysst faktiskt. Jo det är ju som du säger ett alltför högt pris på den andra tyvärr. I själva verket är även 5k ett helt galet pris för en väska också men ändå något mer överkomligtDen är väldigt fint, men priset är för högt för mig... Här är vad som verkar vara en trevlig väska från Ralph Lauren också. Lite mer nättare pris. 6.600:-
https://www.mrporter.com/en-se/mens/polo_ralph_lauren/leather-duffle-bag/736984?ppv=2
Clipper är så grym! Dock är den tyvärr så dyr så det är inte aktuellt. Polo är schysst den med dock!Snygg tidlös ifrån Mulberry
http://i.dmarge.com/2013/05/Mulberry-Clipper.jpg
Eller något sportigare ifrån Mulberry
http://martin.metromode.se/files/2013/09/DSCF3385.jpg
Eller varför inte en RL i cognac-brun
http://gearpatrol.com/wp-content/uploads/2016/06/ralph-lauren-gear-patrol-650.jpg
Clipper är så grym! Dock är den tyvärr så dyr så det är inte aktuellt. Polo är schysst den med dock!
Haha vad är efterfrågat pris på en sådan? (Sorry för något OT)Jag har en av modell bild (2) att kränga om någon är sugen. *host*
Haha vad är efterfrågat pris på en sådan? (Sorry för något OT)
Om man ska titta på en Mulberry clipper motsvarande keepall 55 i storleken är det medium som gäller då?
Ja alltså keepall 55=medium clipper?Clippern om du menar i medium, vanliga modellen är större än 55:an. Upplever den bredare o djupare om vi snackar klassiska clippermodellen
Ja alltså keepall 55=medium clipper?
Tycker baron har väldigt trevliga väskor, har själv en weekendbag i canvas från dem