WBergdahl
Silver
Jag avslöjar inte mina källorKänner du @Aquaracer2 ?
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Jag avslöjar inte mina källorKänner du @Aquaracer2 ?
Vad är det för LV du är sugen på då?Ingen tråd tidigare har gjort mig omvärdera priser på detta sätt tidigare. Jag har kikat på läder weekend väskor när jag sett dem i butikerna (tänk tiger och liknande) och har velat köpa en men tyckt 4000 varit för mycket.. Nu sitter man här och funderar på att klippa en LV för 14... Detta forum kommer ruinera mig.
Den här monogram eclipse som länkades i tråden ligger i topp just nu.Vad är det för LV du är sugen på då?
Slog till på en LV Keepall 55 Damier Graphite idag.
Bild skamlöst stulen från nätet
Faaan! Den vill jag ha! Pris och sida?Slog till på en LV Keepall 55 Damier Graphite idag.
Bild skamlöst stulen från nätet
Tack!Galet bra
Köpte på LV-butiken i StockholmFaaan! Den vill jag ha! Pris och sida?
Ok , tack. GrattisTack!
Köpte på LV-butiken i Stockholm
12 800 SEK
Måste få tummen ur och köpa en sån.Velat en del mellan clipper och keepall men idag slog jag till på en 55a.
Sugen på bag med både handtag och axelrem - någon som har spontant tips runt 1000-2000 riksdaler? Ska användas som allt i allo bag, träningsprylar, plugg osv. Något tåligt men gärna snyggt oxå.
Riktigt snygga, speciellt den grå. Tackar! Står högt på listan.Jag kan rekommendera denna. Kanonkvalite och snygg enligt mitt tycker. Den öppnar upp väldigt bra så den är lättpackad. Finns i olika färger och storlekar.
50.. jag kör tre stycken 50vilken är Keepall perfekt storlek för weekendbag , vad säger juryn?
Jag skulle säga 55 men samtidigt lite beroende på årstid. Gå dock inte över 55 om du ska vara helt säker på att få med den som handbagage.vilken är Keepall perfekt storlek för weekendbag , vad säger juryn?
3 st.. man har bara två armar50.. jag kör tre stycken 50
grymt! tack för tipsetJag skulle säga 55 men samtidigt lite beroende på årstid. Gå dock inte över 55 om du ska vara helt säker på att få med den som handbagage.
3 st.. man har bara två armar
Ingen orsak. Säg till om du behöver en så hjälper jag dig gärna .grymt! tack för tipset
Har du någon keepall 50/55 med axelband?Ingen orsak. Säg till om du behöver en så hjälper jag dig gärna .
Ska du inte ha monogram och ha axelrem så har vi trattat ner det rätt bra . Om allt vill sig väl så kommer jag att få in en 55:a i Damier Graphite med axelrem i början av nästa vecka. Helt som ny. Kanske kan vara något?Har du någon keepall 50/55 med axelband?
Helst inte med LV monogrammet över hela väskan
Vafan. Det har jag ju pm:at om..Ska du inte ha monogram och ha axelrem så har vi trattat ner det rätt bra . Om allt vill sig väl så kommer jag att få in en 55:a i Damier Graphite med axelrem i början av nästa vecka. Helt som ny. Kanske kan vara något?
Det har du kanske. Lite rörigt ibland . Får in en samling av 10-12 olika saker i Damier Graphite. Klipp allt så är du klar sedan .Vafan. Det har jag ju pm:at om..
Orkar du skicka ett pris på 55an?Det har du kanske. Lite rörigt ibland . Får in en samling av 10-12 olika saker i Damier Graphite. Klipp allt så är du klar sedan .