• Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

    Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.

    Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.

    Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!

    /Hook & Leben

Tips på weekendbag?

Bally

Cartier
Ingen tråd tidigare har gjort mig omvärdera priser på detta sätt tidigare. Jag har kikat på läder weekend väskor när jag sett dem i butikerna (tänk tiger och liknande) och har velat köpa en men tyckt 4000 varit för mycket.. Nu sitter man här och funderar på att klippa en LV för 14... Detta forum kommer ruinera mig.
 

Chattras

Cartier
Ingen tråd tidigare har gjort mig omvärdera priser på detta sätt tidigare. Jag har kikat på läder weekend väskor när jag sett dem i butikerna (tänk tiger och liknande) och har velat köpa en men tyckt 4000 varit för mycket.. Nu sitter man här och funderar på att klippa en LV för 14... Detta forum kommer ruinera mig.
Vad är det för LV du är sugen på då?
 

Bally

Cartier
Vad är det för LV du är sugen på då?
Den här monogram eclipse som länkades i tråden ligger i topp just nu.
Jag såg att du hade en sån inne sist jag var in på din hemsida, men jag bor inte i Sverige så det är tyvärr inte aktuellt att beställa därifrån.

Ska ta och leta mig ut till LV butiken här och klämma på en och se om den är lika fin i verkligheten som på bild.

Måste för övrigt säga att jag gillar affärsidén och utförandet!
 

joca

Patek
2-Faktor
Slog till på en LV Keepall 55 Damier Graphite idag.
Bild skamlöst stulen från nätet :)
LV.png
 

Bjoerlin76

Audemars
2-Faktor
Sugen på bag med både handtag och axelrem - någon som har spontant tips runt 1000-2000 riksdaler? Ska användas som allt i allo bag, träningsprylar, plugg osv. Något tåligt men gärna snyggt oxå. :)
 

Eurenius

Den norrländska rörtången
2-Faktor
Sugen på bag med både handtag och axelrem - någon som har spontant tips runt 1000-2000 riksdaler? Ska användas som allt i allo bag, träningsprylar, plugg osv. Något tåligt men gärna snyggt oxå. :)

Jag kan rekommendera denna. Kanonkvalite och snygg enligt mitt tycker. Den öppnar upp väldigt bra så den är lättpackad. Finns i olika färger och storlekar.
70421-1266_01.jpg
70422-2957_01.jpg

 

Miami

Rolex
2-Faktor
Kanske helt fel tråd.. Men vafan det är väskor
Jag behöver en lätt datorväska för min 15 tums Mac
Väskan jag har nu är i skinn och väger ton
 

Chattras

Cartier
Har du någon keepall 50/55 med axelband?
Helst inte med LV monogrammet över hela väskan
Ska du inte ha monogram och ha axelrem så har vi trattat ner det rätt bra :). Om allt vill sig väl så kommer jag att få in en 55:a i Damier Graphite med axelrem i början av nästa vecka. Helt som ny. Kanske kan vara något?
 
Topp