• Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

    Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.

    Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.

    Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!

    /Hook & Leben

Tips på weekendbag?

Biohazard

Omega
Väljer en SAB-väska före LV alla dagar i veckan.

0fb8d321a9486149bd95d069dcad4d63--cambridge-oxford-shoes.jpg

SAB Cambridge Holdall 19". London Tan på bilden, men föredrar Chestnut eller Havana för holdall. Finns även i Navy och Jaguar Green!

http://www.swaineadeneybrigg.com/store/swaine-adeney/holdalls/cambridge-19

Hade ju passat bra till portföljen om inte annat. :)

Magisk Belstaff, bra val av färg!
 

Belfort

Omega
Funderar på att falla in i ledet och köpa mig en Keepall jag med. Kvalitetsmässigt, hur står sig Louis Vuitton då? Väskan går ändå på kring 12 000kr och man betalar en del för märket. Vilka andra märken tänker ni i samma prisklass eller lägre, som håller samma kvalite eller bättre?
 

Widowmaker

Audemars
2-Faktor
Funderar på att falla in i ledet och köpa mig en Keepall jag med. Kvalitetsmässigt, hur står sig Louis Vuitton då? Väskan går ändå på kring 12 000kr och man betalar en del för märket. Vilka andra märken tänker ni i samma prisklass eller lägre, som håller samma kvalite eller bättre?


Vad vill du synas med?;) Betalar man inte alltid för märket ?;)


Annars mulberry clipper. Är väl de två jag aldrig mellan iaf.
 

Belfort

Omega
Vad vill du synas med?;) Betalar man inte alltid för märket ?;)


Annars mulberry clipper. Är väl de två jag aldrig mellan iaf.

Visst är det så att man alltid betalar för märket, men du förstår nog allt vad jag menar med om kvaliten motsvarar priset eller om det är märket som "motsvarar" priset. Mulberry och LS är i samma kvalitetsnivå? Hermés är ju annars ett märke som är diskreta där man får betala för handverket, men Hermés är i en helt annan nivå prismässigt när det gäller väskor.
 

Chattras

Cartier
Visst är det så att man alltid betalar för märket, men du förstår nog allt vad jag menar med om kvaliten motsvarar priset eller om det är märket som "motsvarar" priset. Mulberry och LS är i samma kvalitetsnivå? Hermés är ju annars ett märke som är diskreta där man får betala för handverket, men Hermés är i en helt annan nivå prismässigt när det gäller väskor.
Eller så köper du en Keepall som har några år på nacken. Ser inte alls lite "glansigt" ut när lädret mörknat lite. Sen är det inte alls speciellt mycket värdetapp på en begagnad keepall. Nu talar jag ju givetvis i egen sak då jag till viss del lever på att sälja begagnade keepall. Men, tycker fortfarande dom är snyggare ;).
 

POO

Panerai
LV funkar i teorin men i praktiken blir det mest bloggar-våp över det hela. Ska man smälla så mycket pengar är något i helläder roligare.
 

kalufsen

Panerai
Funderar på att falla in i ledet och köpa mig en Keepall jag med. Kvalitetsmässigt, hur står sig Louis Vuitton då? Väskan går ändå på kring 12 000kr och man betalar en del för märket. Vilka andra märken tänker ni i samma prisklass eller lägre, som håller samma kvalite eller bättre?
Om det är märket du är ute efter kör LV, är det kvalite så skulle jag kollat på Frank Clegg
 

Belfort

Omega
The Bridge har sjyssta väskor
Kollade på en bridge här om dagen, känns ordentlig så den känns intressant samt det var en lagom nivå på priset.

Om det är märket du är ute efter kör LV, är det kvalite så skulle jag kollat på Frank Clegg

Har spanat in endast på internet, ser att den finns i Göteborg men eftersom jag bara jobbar i Stockholmsregionen så har jag inte sett någon affär där man kan kolla in den.
Har du koll på kvaliten på the bridge?
 

Jerico

Frank Andersson
2-Faktor
Funderar på att falla in i ledet och köpa mig en Keepall jag med. Kvalitetsmässigt, hur står sig Louis Vuitton då? Väskan går ändå på kring 12 000kr och man betalar en del för märket. Vilka andra märken tänker ni i samma prisklass eller lägre, som håller samma kvalite eller bättre?
Frank Clegg!
 

kalufsen

Panerai
Kollade på en bridge här om dagen, känns ordentlig så den känns intressant samt det var en lagom nivå på priset.



Har spanat in endast på internet, ser att den finns i Göteborg men eftersom jag bara jobbar i Stockholmsregionen så har jag inte sett någon affär där man kan kolla in den.
Har du koll på kvaliten på the bridge?
Gabucci är åf men tar endast in en modell av portfölj samt weekendbag, byggda som en pansarvagn! Köpte min portfölj för två veckor sen!
 
Topp