Tyvärr först i juli.Är det dags snart? Är i skriande behov av en weekend bag.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Tyvärr först i juli.Är det dags snart? Är i skriande behov av en weekend bag.
Är du nöjd?Köpte mig precis en Loake Weekendbag, testar den redan till helgen!
Om någon är sugen så kan jag släppa dennaFår man bjuda på en annan trevlig weekendbag av märke Rolex kanske
Den är bra, som allt med Barbour, extremt tålig, välarbetad och bra kvalitet för pengarna. Ganska "tung" för att vara i tyg men är ju för att den är vaxad.Någon som kört Barbours vaxade weekendbag? Får den plats med mer än "2 nätter" eller hur står den sig? Funderar lite på att köpa både weekendbagen och portföljen nämligen!
Barbour Lifestyle Wax Holdall Olive | Herr - Care of Carl
Weekendbag från Barbour Lifestyle. Väskan är tillverkad i en vaxad, slitstark och vattenavvisande bomullskanvas med detaljer i läder, rymmer cirka 44 liter och är avsedd för två nätter.www.careofcarl.se
Tack! Har du en sådan och vill bifoga nån bild hur den tar sig efter ett tag? Och hur är utrymmet?Den är bra, som allt med Barbour, extremt tålig, välarbetad och bra kvalitet för pengarna. Ganska "tung" för att vara i tyg men är ju för att den är vaxad.
Har den på landet dessvärre så har inte tillgång till den just nu. Utrymmet är ganska bra, kanske liiite tajt om du ska vara borta två dagar, men den känns som normalstorlek för weekendbags.Tack! Har du en sådan och vill bifoga nån bild hur den tar sig efter ett tag? Och hur är utrymmet?
Om någon är sugen så kan jag släppa denna.
Om någon är sugen så kan jag släppa denna
Aah kanske inte i tråden. Får nog lägga upp en annons isf.Skriv gärna ut vad du begär för den.
Weekendbags påfyllda nu - https://baron.se/sv/vaeskor-foer-resan/weekendvaeskorÄr det dags snart? Är i skriande behov av en weekend bag.
Var lite inne på samma idé ett tag och klicka hem en från Bukowskis men kom inte ifrån att det kändes lite unket så den fick gå vidare.Tips på någon sida som har bra utbud samt bra priser på gamla, slitna LV Keepalls?
Älskar när dom ser ut att ha använts hårt sedan 80/90-talet.
Vestiaire collective känner jag redan till.
Nu kanske jag låter rätt tråkig men varför vill du ha en väska som någon annan använt hårt i så många år?Tips på någon sida som har bra utbud samt bra priser på gamla, slitna LV Keepalls?
Älskar när dom ser ut att ha använts hårt sedan 80/90-talet.
Vestiaire collective känner jag redan till.
Vad använder ni för rengöringsmedel till era skinnväskor och för att hålla skinnet i gott skick över tid?
Vad använder ni för rengöringsmedel till era skinnväskor och för att hålla skinnet i gott skick över tid?
Tvätta med ljummet vatten och en mjuk svamp eller trasa. Om väldigt smutsig så galltvål också.Undrar samma sak, min börjar se rätt jävlig ut undertill och på sidorna. Den har fått reda en hel del
Tvätta med ljummet vatten och en mjuk svamp eller trasa. Om väldigt smutsig så galltvål också.
Låt torka åtminstone 24h utan extern värme som ett element.
Sen smörjer du den med saphir renovateur. Tunt lager över hela med fingrarna eller en gammal t-shirt. Låt torka.
Om du varit generös med kräm kanske du behöver gå över den med en ren del av samma gamla t-shirt för att få bort överflödig kräm.
Tjusigt. Tack som attans för tipset!Tvätta med ljummet vatten och en mjuk svamp eller trasa. Om väldigt smutsig så galltvål också.
Låt torka åtminstone 24h utan extern värme som ett element.
Sen smörjer du den med saphir renovateur. Tunt lager över hela med fingrarna eller en gammal t-shirt. Låt torka.
Om du varit generös med kräm kanske du behöver gå över den med en ren del av samma gamla t-shirt för att få bort överflödig kräm.
Skokräm med pigment. Om det nu inte är lack som försvunnit.Man bugar och bockar!
Finns det något bra sätt att få slitna/ bortslitna svarta partier att bli något mörkare igen? För jag antar att saphir Renovateur inte kan lösa allt!