Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Fräsigt! Men det går inte på ett nato på den? Eller ville du bara skippa tyget under?Bumpar tråden med Tissot Banana centenary edition på klippt Nato.![]()
![]()
300 - 500 beroende på var du går. Klart du ska väcka den till liv igen!Hittade min gamla PRS 516 som jag fick i födelsedagspresent för säkert 10 år sedan. Gillar utseendet även om den kanske hade kunnat vara något mindre. Klockans batteri är naturligtvis slutkört. Någon som vet vad det kan tänkas kosta att byta batteri och trycktesta en sådan här?![]()
Tack för ditt svar. Mailade lite olika ADs där jag bor och fått svar från två som gör det för 200:-, så nog ska det bli liv i den! När jag vet att den är tät så ska den bara få sig en ordentlig rengöring innan den är redo för sommaren.300 - 500 beroende på var du går. Klart du ska väcka den till liv igen!
Riktigt fin! Tissot ftw!Mitt bidrag till tråden, titan, med en 7 delad länk sitter kanon
![]()
Vintage Tissot Lisboa och re-issue av Porto, 2st som aldrig kmr lämna min ägo.![]()
Tack! Jag älskar den. Ena bandhornet lossna första och enda gången jag använde den under pappaledigheten @curler2 räddade den med galna svets-skills!Vintagen är ju riktigt cool! Så jäkla schysst med wire lugs också..
Pappaledigt eller ej, ingen barnlek att fixa den boetten.Tack! Jag älskar den. Ena bandhornet lossna första och enda gången jag använde den under pappaledigheten @curler2 räddade den med galna svets-skills!
Jag undrar detsamma! Skulle vara kul att höra lite åsikter om denna då jag funderar på att byta ut min Certina DS Action mot en sån här..Tissot seastar 1000,snygg som tusan, någon som slagit till änn?
T120.407.17.041.00
![]()
Hej!![]()
Detta får bli mitt första inlägg här på klocksnack! Har länge bara läst en massa trådar och funderat över vilken första "riktiga" klocka jag skulle slå till på. Mitt val föll på Tissots eftersom det är ett välkänt märke samt att det var mycket för pengarna. Tissots senaste Seastar kändes som en perfekt vardagsklocka/beater att starta mitt klockintresse med. Tyvärr har jag inte mycket att jämföra med men har ni några frågor är det bara att ställa, sett att vissa har undrat efter åsikter om "Seastar" här på forumet.
Fick tyvärr inte något snyggt kort på klockan i det mulna vädret, tycker den gör sitt rätta jag i solljus. Kanske kommer en bättre bild i framtiden![]()
Fin!Ruskigt nöjd,hittills iallafall med den nya Seastar. Härlig blå färg och bra storlek![]()
![]()
den var riktigt snygg alltså. Man blir bra sugen på en. Den enda tissoten jag har haft är den aktuella viodaten, som förvisso är väldigft snygg den också.Klent med vintage i denna tråd...
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Det finns trådar och en massa inlägg om Jomashop.Nån som handlat från Jomashop.com ?
Min dröm-Tissot finns hos dem för 290 $
![]()
Ouffs, låter olycksbådande...Det finns trådar och en massa inlägg om Jomashop.
Bra tidshållning, har inte märkt någon avvikelse än, vet inte vad de specar. Men ingen avvikelse på minuten sedan i torsdags. Ska väl testa gångreserven på 80h vid något bra tillfälle.Fin!
Hur är tidshållningen? Vet du vad de specar?
Kan du länka till någon/några ? Jag hittar ingenting, söker nog på fel sätt misstänker jagDet finns trådar och en massa inlägg om Jomashop.
Skicka PM så behöver vi inte kladda ner denna tråden i onödan.Kan du länka till någon/några ? Jag hittar ingenting, söker nog på fel sätt misstänker jag![]()
Den är fin.Nån som handlat från Jomashop.com ?
Min dröm-Tissot finns hos dem för 290 $
![]()