Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Guld? Trogen tjänst-klocka?Tissot T882K
Nice piece! With the older, classic, logo and everything. I love Tissot, it was my first “real” watch, and I still hold the brand in very high regard.I was beginning to wonder if this thread existed! I just got my first Tissot the other day, so far so good
Yes, 18K, oklart hittade den i förrådet, min far ska ha fått den när han var yngre.Guld? Trogen tjänst-klocka?
Nice piece! With the older, classic, logo and everything. I love Tissot, it was my first “real” watch, and I still hold the brand in very high regard.
I still have my first one. A classic PRS 200 chronograph from 2004. I think I’ve posted it in this thread. I also have a never automatic, that I use as a dress watch (despite it being a bit too busy to be a typical dress watch).
Det är för att ha koll så ingen stjäl denSover sött med handen vilandes på trotjänaren.
Liknande modell har jag velat titta på,mått, är det automatMin första riktiga klocka. En Tissot Coutorier inköpt på Klockmaster. Efter en dag är jag fortfarande väldigt nöjd. Tidlös klassisk design.
41 mm, quartzLiknande modell har jag velat titta på,mått, är det automat
Väldigt trevlig! Kan bli dags att leta fram den där ”shut-up-and-take-my-money”-memen (från Futurama, har jag för mig?).Detta släppet verkar intressant. Vad tycker ni?