Petrik
Silver
Har varit å tittat på denna modell, den e fin men kanske blir för stor....men är väldigt sugenBesitter någon en trissot v8 swissmatic som på denna bild
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Har varit å tittat på denna modell, den e fin men kanske blir för stor....men är väldigt sugenBesitter någon en trissot v8 swissmatic som på denna bild
Schweiz? Eller vart hittade du den sköningen?Den skulle man haft I trägården.
Jag kollade på den i Köpenhamn men köpte inte den då, ångrar mig i efterhandHar varit å tittat på denna modell, den e fin men kanske blir för stor....men är väldigt sugen
Nice GADA klocka för en billig peng.Nytt från Tissot. Tissot Gentleman. 40mm och $775. Den perfekta allroundklockan för den som inte vill spendera så mkt pengar?
Bild stulen från Hodinkee.
blir ett köp för mig om den inte blir allt för dyr.Nytt från Tissot. Tissot Gentleman. 40mm och $775. Den perfekta allroundklockan för den som inte vill spendera så mkt pengar?
Bild stulen från Hodinkee.
Den finns på klocka.se. klicka på nyheter.blir ett köp för mig om den inte blir allt för dyr.
frågan är bara hur det är med service på dessa Swissmatic. har hört att det inte går. nästan samma verk som swatch sistem 51Har varit å tittat på denna modell, den e fin men kanske blir för stor....men är väldigt sugen
Enklast att skicka direkt till Swatch Group Nordic i Stockholm, eller lämna in direkt om du bor i närheten. Tror det ligger på St. Eriksgatan. De har en prislista någonstans per märke och typ av urverk. Men det lär dröja en del år innan den behöver service.Tjenare tråden!
Om några dagar så får jag till slut min första Tissot automatare. Köpte först en Tradition lite halvt på impuls, och inser ganska snabbt att den är för stor för min handled. Sedan dess har jag letat efter att köpe en Tissot Le Locle Powermatic 80 och det är just denna klocka som jag snart kommer kunna bära! Undrar dock om någon har erfarenhet av service på automatiska Tissot. Är det svårt att hitta ställen som gör det och vad har det kostat er?
frågan är bara hur det är med service på dessa Swissmatic. har hört att det inte går. nästan samma verk som swatch sistem 51