Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Fin! 70-tal är väl rimligt att killgissa? Vill du veta mer exakt tror jag att det borde finnas ett serienummer på insidan eller på urverket.Är det nån Tissot Seastar-kännare som vet vilken årsmodell denna är? Undrade även vad för box/ask den kan ha haft ursprungligen? Gillar mitt nya köp iallafall...
![]()
![]()
![]()
Riktigt stiligÄr det nån Tissot Seastar-kännare som vet vilken årsmodell denna är? Undrade även vad för box/ask den kan ha haft ursprungligen? Gillar mitt nya köp iallafall...
![]()
![]()
![]()
Tackar. Missade o kolla serienummer. Det ligger på 15 xxx xxx, så det verkar betyda 1972.Riktigt stilig. Jag är ingen expert på att bedöma ålder, med C-formen tillsammans med T-swiss made-T får mig att tro ’60 tal. Du kanske kan söka på serienumret och hamna närmare
Japp, det blev ju lättare när jag kollade serienummer...Fin! 70-tal är väl rimligt att killgissa? Vill du veta mer exakt tror jag att det borde finnas ett serienummer på insidan eller på urverket.
Riktigt snygg! Har en likadan och jag fick 10% rabatt. Är ändå nöjd med detMin tur att joina klubben! Riktigt nöjd och helt galet mycket klocka för pengarna! Prutade till och med 15% rabatt på klockan.
Länken riktigt bekväm, klockan lätt men inte för lätt och trevligt hur tavlan skiftar i färg beroende på ljus. Skulle jag önska något bättre hade jag nog velat att tavlan va ett snäpp mörkare blå, den skimrar nästan lite åt det lila hållet nu i visst ljus
Från Eriksons Instagram.Nu är PRX 35 nära! Skall bli riktigt kul att se.
Quartz till att börja med.Är 35mm varianten quartz eller mekanisk?
Äntligen! Release på 35mm nästa vecka påstår Fratello. Den stora frågan, dock: Grön eller isblå?Nyheter från Tissot, 35 mm quartz och 42 mm automatisk kronograf.
![]()
Tissot Adds New Novelties To The PRX Collection In 35mm And Gold!
✓ Tissot has introduced new models into the PRX family ✓ Featuring 18k gold bezels and new 35mm sizes. ✓ Let's take a closer look! ✓www.fratellowatches.com
![]()
Tissot Announces A Chronograph For The Wildly Popular PRX Collection
✓ Tissot expands its wildly popular PRX line ✓ Introducing the automatic PRX Chronograph ✓ With blue and Panda dials. ✓ Check them out! ✓www.fratellowatches.com
![]()
![]()
Fratello hade den här bilden på isblå. Tycker den ser bra ut, men ska nog kolla i butik innan jag slår till.Mycket snygg Chrono! Inte riktigt lika imponerad av blå och grön 35mm, kanske finns bättre bilder?
Är ju sjukt bra på bild men storleken är ju uppenbart omöjlig för alla utom megahandlederna. Stor komedi i videon vid 11 minuter när VDn pratar om "making it slim" och "you see I can wear it very comfortably" och samtidigt visar något som ser ut som att han försöker balansera en otymplig brödrost på länk på handleden.Ser ju onekligen trevliga ut. Blir spännande att se hur dom bärs då dom är 42mm.
![]()
![]()
![]()
Haha! Tänkte precis detsammaoch samtidigt visar något som ser ut som att han försöker balansera en otymplig brödrost på länk på handleden.
Är ju sjukt bra på bild men storleken är ju uppenbart omöjlig för alla utom megahandlederna. Stor komedi i videon vid 11 minuter när VDn pratar om "making it slim" och "you see I can wear it very comfortably" och samtidigt visar något som ser ut som att han försöker balansera en otymplig brödrost på länk på handleden.
Sen tror jag nog megaklockor fortfarande säljer som smör på mainstream-marknaden och isf är det ju inget kommersiellt problem.
Är väl kanske ett demo/butiksex som han krängt på för intervjun utan att nödvändigtvis korta ner/passa perfekt för sin handled?Ja och varför bär han den så löst med tanke på den pjäsen haha... Jag ser inte riktigt vitsen med att ha klockan så löst oavsett.
Så kan det rimligtvis vara.Är väl kanske ett demo/butiksex som han krängt på för intervjun utan att nödvändigtvis korta ner/passa perfekt för sin handled?
Var precis inne där och la en beställning på isblå, kan förhoppningsvis hämta i veckanSamma listpris på PRX 35 som på PRX 40. På Erikssons hemsida.
![]()
Vad roligt! Posta massa bilder senVar precis inne där och la en beställning på isblå, kan förhoppningsvis hämta i veckan
Lägger självklart upp bilder när den kommerVad roligt! Posta massa bilder senSjälv tvekar jag mellan grön och isblå, vill gärna se dem först. Även om det lutar åt isblå.