Snyggt! Hur bärs den och vad har du för size runt handleden?
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Snyggt! Hur bärs den och vad har du för size runt handleden?
Tack!Snyggt! Hur bärs den och vad har du för size runt handleden?
Den ser ut att sitta riktigt bra. Har typ samma size så får nog bannemig testa den där, 40:an blir för blaffig tycker jag.Tack!
Jag tycker den bärs hur bra som helst! Provat 40:an, denna slår den med hästlängder! Jag är van vid små ur som 34mm men även 32mm från 40-talet, upp till moderna 46mm, så storleken på 35 är inget konstigt.
Jag har väl dryga 16.5 så det är väl standardhandleden
Kör! 40an på läderDen ser ut att sitta riktigt bra. Har typ samma size så får nog bannemig testa den där, 40:an blir för blaffig tycker jag.
Ja den mindre sitter kanon. Riktigt snyggKör! 40an på läder
Grym! Blir nog mitt nästa köp
Isblå!Grym! Blir nog mitt nästa köp
Är din den isblå eller ljusa?
Grym. Lutar åt den eller den gröna
Ser ju onekligen trevliga ut. Blir spännande att se hur dom bärs då dom är 42mm.
Den känns riktigt, riktigt bra! Har inget liknande att jämföra med men den integrerade länken gör sig väldigt bra även på den mindre diametern. Blir en perfekt sommardinka!Verkar sitta som en smäck! Hur känns den @Nissestr ?
Jag gillar verkligen min 40mm PRX som tusan också, den får typ mest vrist-tid senaste tiden.
Även jag med 19 cm handled blir sugen på den där. Tycker att 40ian känns lite onödigt stor ibland med sin integrerade länkDen känns riktigt, riktigt bra! Har inget liknande att jämföra med men den integrerade länken gör sig väldigt bra även på den mindre diametern. Blir en perfekt sommardinka!
Testa vettja! Dra iväg ett mejl eller dyl till exempelvis @ERIKSON URHANDEL och se ifall de har någon kvar inne för provning ifall du har vägarna förbi o sthlmÄven jag med 19 cm handled blir sugen på den där. Tycker att 40ian känns lite onödigt stor ibland med sin integrerade länk
Din ser kanon ut
Aha, så en 40mm runt foten och en 35mm runt handleden då?
Det var bara jag som firade tidig fredag och reagerade på att du bär klockan runt foten.Hehe har 18.5cm rätt platt handled och gillar inte historiskt små klockor, 40mm har nästan varit något jag fått vänja mig vid då den känns väldigt liten och elegant. PRXn har hjälpt mig lite att se tjusningen med mindre klockor då den knapps märks på armen, jämfört tex med IWCn i min avatarbild. Men tycker fortfarande när jag tittar på klockan att den känns lite liten.
Bra fångat, tycker det är svårt att få fram färgen, avsaknaden av AR gör det lite svårt att fota den.PRX 35mm. Annorlunda grön färg, drar sig mot turkost i ljuset.
PRX 35mm. Annorlunda grön färg, drar sig mot turkost i ljuset.
Och jag som mer eller mindre bestämt mig för den isblå... Måste nog ta mig till butik och kolla live. På produktbilderna tyckte jag att den gröna tavlan var rätt trist, men gillar den turkosa tonen skarpt! Snarare tvärt om med den isblå, där jag nog tycker att den såg bättre ut på produktbilderna än på fotona jag sett.Bra fångat, tycker det är svårt att få fram färgen, avsaknaden av AR gör det lite svårt att fota den.
Här är min 35mm ute i direkt solsken och inomhus.
Upplever att isblå mer tenderar att dra sig till silver/vit, men ljuset spelar stor roll!Och jag som mer eller mindre bestämt mig för den isblå... Måste nog ta mig till butik och kolla live. På produktbilderna tyckte jag att den gröna tavlan var rätt trist, men gillar den turkosa tonen skarpt! Snarare tvärt om med den isblå, där jag nog tycker att den såg bättre ut på produktbilderna än på fotona jag sett.
Om inte annat har jag en del blå klockor och noll gröna, så blir nog en grön! Men än en gång, nog bäst att kolla i butik.Upplever att isblå mer tenderar att dra sig till silver/vit, men ljuset spelar stor roll!
Är det skruvad länk på den?Bra fångat, tycker det är svårt att få fram färgen, avsaknaden av AR gör det lite svårt att fota den.
Pins inte skruvad.Är det skruvad länk på den?
Hur känns klockan och länken överlag?Bra fångat, tycker det är svårt att få fram färgen, avsaknaden av AR gör det lite svårt att fota den.
kanon bild, du måste ha AR i kameralinsenDen levererade som förväntat!. Länge sedan ett så självklart nyköp dök upp för mig. Frågan är ju bara vilken version som ska inhandlas först
Tycker både klocka och länk känns bra, hade inga höga förväntningar så jag blev positivt överaskad. Tycker den är värd sitt pris iallafallHur känns klockan och länken överlag?
Jag hör dig, slits mellan mörkblå, isblå och grönDen levererade som förväntat!. Länge sedan ett så självklart nyköp dök upp för mig. Frågan är ju bara vilken version som ska inhandlas först