Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Tavlan ser väldigt ”billig” ut jämfört med resten av klockanDen levererade som förväntat!. Länge sedan ett så självklart nyköp dök upp för mig. Frågan är ju bara vilken version som ska inhandlas först
Kan vara fotona som gör det. Tycker ofta jag blir positivt överraskad när jag får se klockor i verkligheten som jag inte riktigt gillat på bild.Tavlan ser väldigt ”billig” ut jämfört med resten av klockan
Nu har den gröna PRX PM80 kommit upp på Tissot's Svenska hemsida. Man är bra sugen på att skaffa den, men det känns overkill att ha både blå och grön.
Jag får nog vänta till tills PRX kronograferna dyker upp.
Nån av dom blir nog mitt nästa klock köp. Frågan är... Vilken av dom 2
Ja, det är verkligen mycket klocka man går för pengarna.Känner också lite overkill att köpa båda, men det är ju en riktigt bra klocka för pengarna, så varför inte egentligen?
Mido och Certina! Också de inom Swatch Group och gör fantastiskt välgjorda klockor till mycket rimliga pengar.Imponerade minst sagt, tänk om vi kunde se fler märken släppa riktigt välgjorda klockor till ett rimligt pris!
Absolut, men tycker ingen av dem lyckats göra det på samma nivå som Tissot med denna faktiskt.Mido och Certina! Också de inom Swatch Group och gör fantastiskt välgjorda klockor till mycket rimliga pengar.
Nä, det är nog så. Mido, som jag personligen tycker erbjuder mest bang for buck i Swatch Group, kostar faktiskt några tusen mer, 9-10k för Ocean Star eller Multifort hos svensk AD. Att PRX kostar så lite som den gör är häpnadsväckande.Absolut, men tycker ingen av dem lyckats göra det på samma nivå som Tissot med denna faktiskt.
Menar du automat? Prx quartz finns redan i 35, kom väl förra eller förrförra veckanHört att prx ska släppas som 35mm, hoppas det stämmer.
My bad. Jag som är ouppdaterad. Men hoppas på automat också! 35mm är perfekt size.Menar du automat? Prx quartz finns redan i 35, kom väl förra eller förrförra veckan
Vilken färg är du ute efter? Jag har en i silver jag ”endast” satt förstoringsbubbla på, annars mint. Min svarta är så pass ”fixad&trixad” att den måste bli en keeperNågon som har en prx kvartsare 40mm till övers?
Är det inte så att den ”råkade” släppas lite för tidigt av vissa handlare?Menar du automat? Prx quartz finns redan i 35, kom väl förra eller förrförra veckan
Nädå, de släpptes väl måndagen 14 mars eller så, beställde min direkt då och hämtade den någon dag senareÄr det inte så att den ”råkade” släppas lite för tidigt av vissa handlare?
Gärna svart men blå funkar också, silver är jag inte så sugen på tyvärr Var inne och kikade hos lokala urisen igår och där fanns bara silver på hyllan.Vilken färg är du ute efter? Jag har en i silver jag ”endast” satt förstoringsbubbla på, annars mint. Min svarta är så pass ”fixad&trixad” att den måste bli en keeper
Sonen har blå (vilket han gillar), jag tycker den ”dör” lite i tavlan när den saknar AR. Tyvärr samma på den svarta som annars är ganska skönt ojämnt borstad, lite som en itusågad kolbitGärna svart men blå funkar också, silver är jag inte så sugen på tyvärr Var inne och kikade hos lokala urisen igår och där fanns bara silver på hyllan.
Hörde också att 35mm kommer i början på juni och att vissa hade fått in dessa lite tidigt
Jag hörde att det var lite för tidigt utifrån vad Tissot ville…Nädå, de släpptes väl måndagen 14 mars eller så, beställde min direkt då och hämtade den någon dag senare
Ja ojsan, där ser man.Jag hörde att det var lite för tidigt utifrån vad Tissot ville…
Ni var ju några lyckliga innan det uppdagadesJa ojsan, där ser man.
Den är så bra!Mycket nöjd med den oavsett releasedatum
Jag hade tänkt nöja mig med 40mm, men dina fina bilder får mig att vackla... Jag antar man kan kalla den is-blå då den oftast verkar skimra i silver?Mycket nöjd med den oavsett releasedatum
Stämmer bra, färgen heter ju Ice BlueJag hade tänkt nöja mig med 40mm, men dina fina bilder får mig att vackla... Jag antar man kan kalla den is-blå då den oftast verkar skimra i silver?
Jag tyckte även att den gröna var riktigt trevlig. Den isblåa var jag lite besviken över. Tyckte läsbarheten var dålig. Saknade kontrast men kan hända att jag börjar bli gammal, närmar mig ändå 40 Trodde den isblåa skulle vara ett givet val men valde att avvakta med köpStämmer bra, färgen heter ju Ice Blue
När man vinklar klockan alternativt att ljuset är aningen dovare så kommer den blåa sidan upp. I vanligt ljus blir den nästan vit/silver
Fler bilder på denna tackPRX 35mm. Annorlunda grön färg, drar sig mot turkost i ljuset.
Är väl redan släppt? Iaf kvarts. Jag ska bl.a. hämta en imorgonNågon som vet när prx35 släpps?