Kan inte hitta den på hemsidan, urisen jag var hos hade inte fått några. Får kolla med en annan butikÄr väl redan släppt? Iaf kvarts. Jag ska bl.a. hämta en imorgon
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Kan inte hitta den på hemsidan, urisen jag var hos hade inte fått några. Får kolla med en annan butikÄr väl redan släppt? Iaf kvarts. Jag ska bl.a. hämta en imorgon
Tips är att kolla med NymansKan inte hitta den på hemsidan, urisen jag var hos hade inte fått några. Får kolla med en annan butik
Vart ska du hämta? Har dom fler?Är väl redan släppt? Iaf kvarts. Jag ska bl.a. hämta en imorgon
Se två inlägg tidigareVart ska du hämta? Har dom fler?
Välkommen! Första intrycken?35mm är riktigt bra. 45mm L2L, länk som smalnar av till 16mm. Sitter som en dröm på handleden landade till slut på den ljusblåa iaf. Kontrasten var mycket bättre i naturligt ljus jmf med butiksljuset. Är nöjd med mitt val.
Tack Första intrycket är väldigt bra. Tycker den känns mer dyr än vad den är. Sekundvisaren träffar även index nästan rakt på.Välkommen! Första intrycken?
Härligt! Håller med om premiumkänslan, visste inte riktigt vad jag förväntade mig men det är klart över förväntan iafTack Första intrycket är väldigt bra. Tycker den känns mer dyr än vad den är. Sekundvisaren träffar även index nästan rakt på.
finns den hos Nymans?Tack Första intrycket är väldigt bra. Tycker den känns mer dyr än vad den är. Sekundvisaren träffar även index nästan rakt på.
Stämmer, en grön och silver/rosé fanns inne när jag köpte min. Kan hända att det finns ytterligare isblå på lagerfinns den hos Nymans?
Är frtf riktigt nöjd med denna Bra att det kom två halvlänkar med så man får till passformen.Välkommen! Första intrycken?
Står det inte i handboken? F05.115 tycker jag mig sett tidigare. Storesyster har F06.115 så jag tror jag mins rätt…Är frtf riktigt nöjd med denna Bra att det kom två halvlänkar med så man får till passformen.
Någon som har koll på vad det är för urverk i 35mm??
Nej, kan inte se att jag fått någon modellspecifik handbok. Jag har en generisk "Quickstart guide/Warranty conditions"-häfte. @Nissestr Har du en modellspecifik handbok?Står det inte i handboken? F05.115 tycker jag mig sett tidigare. Storesyster har F06.115 så jag tror jag mins rätt…
Du vågar inte öppna och kolla? Tror inte dom kör samma storlek som 40mmNej, kan inte se att jag fått någon modellspecifik handbok. Jag har en generisk "Quickstart guide/Warranty conditions"-häfte. @Nissestr Har du en modellspecifik handbok?
Hittade dock denna sida så F06.115 ser ut att stämma.
Tissot T137.210.11.351.00 : PRX Quartz 35 Stainless Steel / Ice Blue » WatchBase
Full details and images of the Tissot PRX Quartz 35 Stainless Steel / Ice Blue (T137.210.11.351.00)watchbase.com
Har de kommit ut?Någon som testat?
Eller kanske handlat
Har de kommit ut?
va! Då måste jag ringa baloo!!Fick att jag kunde beställa på erikssonsur så jag misstänker att människobyn har fått.
Ahh….jag tänkte fel,det står leverans till vårenFick att jag kunde beställa på erikssonsur så jag misstänker att människobyn har fått.
De borstade tavlorna är så mycket snyggare än sunburst - de borde ha dem på alla. Den borstade blå på kronon vore fin på den vanliga modellen t ex.
Frågan är hur storleken kommer upplevas... Kronografen är ju 42mm och alltså större än den vanliga, vad gör det med luggavståndet tro?https://www.eriksonurhandel.se/tissot/tissot-nyheter/tissot-prx-42-automatic-chronograph-silver.html
Båda har sin charm men borstad är riktigt snygg, vore trevligt att testa denna i verkligheten Dessutom
Frågan är hur storleken kommer upplevas... Kronografen är ju 42mm och alltså större än den vanliga, vad gör det med luggavståndet tro?
Ah, så du är en av dom som bär klockan som fotboja?42mm med dom luggsluten bör ju inte vara några problem då den är ganska tunn.
Men sen kanske inte jag med 20cm vrister ska sätta normen
Klockan kunde endast förbeställas nu för leverans sent Maj, vi får helt enkelt hålla oss i 2 månader till, för nog vill man testa en 20k klocka innan man köper (iallafall jag)