Min passade som den var med alla länkar på, min handled är ca 20cm.Jaha nähe, så det är ingen som har köpt en 40mm PRX som kan svara på hur stort armbandet är utan borttagna
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Min passade som den var med alla länkar på, min handled är ca 20cm.Jaha nähe, så det är ingen som har köpt en 40mm PRX som kan svara på hur stort armbandet är utan borttagna
Tack så jättemycket!Min passade som den var med alla länkar på, min handled är ca 20cm.
Provade den, mycket bang for the buck men tyvärr för stor för min handled, såsom även 40 ärÄr det någon som sitter eller har känt på Prx kronografen? På jakt efter en panda chrono och modellen är minst sagt intressant...
Grattis kompis, fin den där..!Tjena tråden, sent omsider, en Tissot, mkt trevlig dinka, välgjord, lagom blinging, snygg, bra fit o storlek, chrono & cosc o allt för under 10k, vad gör Tissot så rätt, som andra även gör, fast för 2-4 ggr pengen…
mmmums den där i güld har man ju letat efter ett tag, eller ja mest suktatTjena tråden, sent omsider, en Tissot, mkt trevlig dinka, välgjord, lagom blinging, snygg, bra fit o storlek, chrono & cosc o allt för under 10k, vad gör Tissot så rätt, som andra även gör, fast för 2-4 ggr pengen…
Snygg! Kronografer är inte mina favoriter, men här gör jag ett undantag. Snygg integrering av dom extra tavlorna utan att det blir så trångt innanför boetten, och både kronan och "tryckknapparna" sticker inte ut så mycket, vilket annars är vanligt tycker jag.Tjena tråden, sent omsider, en Tissot, mkt trevlig dinka, välgjord, lagom blinging, snygg, bra fit o storlek, chrono & cosc o allt för under 10k, vad gör Tissot så rätt, som andra även gör, fast för 2-4 ggr pengen…
Husk: Sort lærreim har stålfester. Vil se rart ut på en urkasse i "gull".Någon som har bild på guld prx och svart läder
Tänkte inte på stålfästet, kanske stör en delHusk: Sort lærreim har stålfester. Vil se rart ut på en urkasse i "gull".
Ett tips är annars delugs. Där slipper man ändlänken på bandet. Finns i massa schyssta färger. Jag hoppas de även släpper band till 35mmTänkte inte på stålfästet, kanske stör en del
Kul. Mer info? Ser bra ut, men som du säger, stor.Nytt släpp - Tissot är på gång! (Lite orolig över storleken)
Kul. Mer info? Ser bra ut, men som du säger, stor.
De kunde väl tagits sig omaket att göra verket manuellt åtminstone. Valjoux 7750 får man väl dock köpa att de har i denna prisklass.Tissot Unveils The Telemeter 1938 Chronograph Watch | aBlogtoWatch
The new Tissot Telemeter 1938 watch, released in 2022, with expert analysis, specs, price, and photos.www.ablogtowatch.com