Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Den färgen är verkligen Hade den funnits i 35/36 mm hade den varit given för mig, lite tvek på 40 mm - hur upplevs den på armen? Stor, rimlig, eller mindre?Joinar PRX-gänget
Upplevs som en ~40-41 och helt okej proportioner. Funkar ändå OK på min 18.5 handled även om jag hade föredragit att den hellre varit 37-38.Den färgen är verkligen Hade den funnits i 35/36 mm hade den varit given för mig, lite tvek på 40 mm - hur upplevs den på armen? Stor, rimlig, eller mindre?
Ser ut att vara en gammelstilla där i bakgrunden?Gott nytt år PRX lovers
Ser ut att vara en gammelstilla där i bakgrunden?
Har x antal liter hemma jag också. Farsan beställde ett fat som fylldes 2015 och buteljerades 2018 tror jag?!
Nu dricker jag inte själv öht men de ggr jag bjudit på den har den uppskattats väldigt mycket.Stämmer väldigt bra!
Fyllt 2016-01 buteljerat 2022-03. Otroligt bra oloroso! mycket imponerad utav Gammelstilla
Måste passa på att fråga: ni har inte hört något om en automatisk PRX i 35mm-version?Bästa Tissot fans,
För er info höjer Tissot priserna fr.o.m 1/2 med ca 10%.
Ja, den kommer i slutet på sommaren i år.Måste passa på att fråga: ni har inte hört något om en automatisk PRX i 35mm-version?
Då ses vi i slutet på sommaren!Ja, den kommer i slutet på sommaren i år.
Finns det pressbilder? Eller är det samma design som PRX automatic (dvs ”AP-mönstret”)Ja, den kommer i slutet på sommaren i år.
Har inte erhållt några bilder än. Men det låter väl troligt.Finns det pressbilder? Eller är det samma design som PRX automatic (dvs ”AP-mönstret”)
Absolut! Föredrar kvarts utan sekundvisare. Den fulländade Tissot-drömmen för mig personligen hade varit: ingen sekund, inget datum och visarna från Gentleman.Bara jag som tycker att quartz-modellerna hade gjort sig bättre utan sekundvisare?
Neida. Jeg vurderer å fjerne min. Her er en video fra en eller annen dude som har gjort det samme.Bara jag som tycker att quartz-modellerna hade gjort sig bättre utan sekundvisare?
Ser verkligen bättre ut utan alltså!Neida. Jeg vurderer å fjerne min. Her er en video fra en eller annen dude som har gjort det samme.
Hele klokken får mer zen og ro...
Definitivt. .Ser verkligen bättre ut utan alltså!
Den där VC:n är riktigt porrig alltså...Ingen sekundviser: